Raging Rainbow

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: JL16-1
Artikelnaam: Raging Rainbow
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 304,0
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:

30mm I-Shape

Laatst bewerkt door een moderator:
Het enige dat hier chinees aan is het het product zelf. Alle nieuwe films die geplaatst zijn hebben we zelf in Nederland gefilmd. :wink:

Erg leuke cake ook weer, effecten komen op film erg groot over.
En de blauwe tips in het begin vind ik erg mooi en de rode tijdens het eind salvo.

raging_rainbow.jpg

Gewoon op de demo geschoten hoor. Neem aan dat dit filmpje ook van de demo is?

Dat hoeft niets te zeggen aangezien wij allemaal wel eens de verschillen hebben gezien van producten die werden geschoten op de importeursdemo en de winkeliersdemo, daar hecht ik dan ook meer waarde aan en zie ik de importeursdemo meer als een indicatie van wat je een beetje kunt verwachten.

Dat hoeft niets te zeggen aangezien wij allemaal wel eens de verschillen hebben gezien van producten die werden geschoten op de importeursdemo en de winkeliersdemo, daar hecht ik dan ook meer waarde aan en zie ik de importeursdemo meer als een indicatie van wat je een beetje kunt verwachten.

Hij zegt toch ook niet dat het geen sample is oid? Hij zegt alleen dat het niet een door jou gesuggereerd 'china-filmpje' is

Hij zegt toch ook niet dat het geen sample is oid? Hij zegt alleen dat het niet een door jou gesuggereerd 'china-filmpje' is

Hoor je mij zeggen dat het een sample is dan, ik formuleer alleen dat ik liever de winkelier demo' s afwacht voor dat ik een beslissing maak of ik een produkt koop . .

En zelfs tijdens demo's van winkels worden er nog regelmatig samples geschoten omdat de container vertraging heeft opgelopen bjvoorbeeld. Eigenlijk zou dat verboden moeten zijn...

Zo is dat, ik heb dat ook op zich wel hoor...maar bij een aantal importeurs durf ik die gok wel te nemen....een aantal andere dan weer zeker niet :wink:

Back
Bovenaan