Avalanche
VWC lid
Het hierboven genoemde bedrag valt in werkelijkheid iets hoger uit...ik heb het even gecontroleerd voor de zekerheid.
Help me even... mag je op het forum geen plaats en prijs noemen?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het hierboven genoemde bedrag valt in werkelijkheid iets hoger uit...ik heb het even gecontroleerd voor de zekerheid.
Twijfel of ik moet gaan voor de Radical Power of de Big Pleasure? Wat zou jou keuze zijn? Of iemand een alternatief voor deze cakes in dezelfde prijs klasse??
De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.
Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.
De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.
Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.
Even doorspoelen naar 16:54, super dikke box hoor! Mega effecten maar wel duur.

Ja deze was echt goed weer zeg. Dat goud in cake nummer 2.
Hier de film
Cake 1 en 3 zijn zo goed, dat cake 3 bijna een beetje verbleekt....Cake 1 en 3 zijn zo goed, dat cake 3 bijna een beetje verbleekt....