Rabbit

Heb hem deze avond live in de straat gezien. Ik had dit niet helemaal verwacht van een cake met 36shots; 25mm en 435 gram.

Burst en spreiding dikke aanrader! Mocht je nog twijfelen deze laatste verkoop dagen of nog wat losse cakes zoeken laat deze niet liggen must have voor in de collectie.

Laatst bewerkt:
Als je hem aanklikt om in het mandje te doen doetietniet

Klopt, de webshop is gesloten. Bestellen en afhalen kan alleen nog in de winkel zelf. Producten die niet meer op voorraad zijn hebben een uitverkocht afbeelding. Weet alleen niet wanneer de site voor het laatst is bijgewerkt.

Geschoten Rabbit-Rooster-2x Cairo in 1 blokkie, helemaal geweldig !
Deze cakes presteren heel erg goed voor 25mm
rabbit.jpg

Hele gave nieuwe cake van China Red. Op de gok gekocht, maar achja kan niet mis gaan met de geweldige Dieren-lijn van China Red. Hieronder mijn straatfilm. Tijdens het genieten vergeten de auto-focus goed te zetten.

Volgens mij enige cake uit de serie die ik nog niet heb gehad, wel een paar keer in de winkelwagen gehad, maar niet door gezet. Maar aan de filmpjes te zien gaat deze er dit jaar toch echt wel bij komen.

Van de serie viel deze toch iets tegen, de Dog vond ik echt een stuk beter. Bekijk het filmpje in 4K!

Back
Bovenaan