Rabbit

Hier de omlabeling van deze cake, zie op veel filmpjes toch de 2 eind salvo's niet terug komen, bij deze versie weer wel.

Had zelf de Rabbit, Rooster en de Dog afgelopen o&n en vond deze het minste. De burst van de andere cakes is harder en de boeketten zijn groter. Geen slechte cake maar de andere cakes in deze lijn vind ik beter.

3 stuks van geschoten. Wederom een toppertje in de dierenlijn. Je kunt ze eigenlijk blindelings kopen. Staan gewoon voor top prijs/kwaliteit.

Wat is er beter dan 1 dierencake van china red? 2 stuks achter elkaar. Ik had van beide maar 1 stuk, en wilde toch een leuk projectje maken dus dan maar aan elkaar geknoopt. Kon wat beter qua timing, verder gewoon prachtig vuurwerk. Heel de dierenlijn is sterk, deze passen er beide prima tussen. Bull heeft ook een heerlijk tempo, heel die lucht vol knallen.

Het is even wachten op koningsdal, vorig jaar hadden die leuke prijzen als je voor december bestelde.

Johndeknaller verkoopt ook chinared en bestaat dit jaar 30 jaar, verwacht van hun ook wel een paar goede acties.
John de knaller almere?

Gaat mij iets te snel deze cake. Zonde want zitten mooie effecten in.

*ps zie dat links waarschijnlijk wel het juiste tempo heeft, denk rechts verkeerde lont gepakt?

Laatst bewerkt:
Ondertussen alle dierencakes gehad, geroken en gevoeld dit is inderdaad (naar mening) de minste uit de serie.
Dragon was op demo een mooie aanvulling op deze collectie!

Jammer dat er maar weinig filialen deze als volledige set verkopen.

Back
Bovenaan