Ja ok. Dat klopt want je maakt een screenshot van je scherm.
Wat ik doe is je foon horizontaal houden full screen en gewoon een x aantal 'shots' live maken. Dr zit altijd wel een goede bij en de rest flikker ik weg.
Tis af en toe ff mikken.
Op G kom ik dit tegen voor de pc. Weet echter niet of het werkt want de laatste keer dat ik achter een pc zat is een paar jaar geleden...
To take a screenshot of a YouTube video, pause the video at the desired frame and use the following methods: 1) Use keyboard shortcuts: Press Windows key + Shift + S (Windows) or Command + Shift + 4 (Mac) to take a partial screenshot, or use the Print Screen (PrtSc) key for a full-screen capture. 2) Use the Snipping Tool: (Windows) Open the Snipping Tool and select "New" to capture a specific area of the screen. 3) Use a browser extension: Install a YouTube screenshot extension (like
Screenshot YouTube on the Chrome Web Store) which adds a screenshot button to the video player. 4) Right-click and save: Right-click on the video, select "Copy video frame", then paste into an image editor.
Om een screenshot van een YouTube-video te maken, pauzeert u de video op het gewenste frame en gebruikt u de volgende methoden: 1) Gebruik sneltoetsen: druk op de Windows-toets + Shift + S (Windows) of Command + Shift + 4 (Mac) om een gedeeltelijke screenshot te maken of gebruik de Print Screen (PrtSc)-toets voor een volledige schermafbeelding. 2) Gebruik het knipprogramma: (Windows) Open het knipprogramma en selecteer 'Nieuw' om een specifiek gebied van het scherm vast te leggen. 3) Gebruik een browserextensie: installeer een YouTube-screenshotextensie (zoals Screenshot YouTube in de Chrome Web Store), die een screenshotknop toevoegt aan de videospeler. 4) Klik met de rechtermuisknop en sla op: klik met de rechtermuisknop op de video, selecteer 'Videoframe kopiëren' en plak de afbeelding in een afbeeldingseditor.