R@lph stopt als Administrator

R@lph

VWC lid
Ik heb besloten en in goed overleg om te stoppen als Administrator op Vuurwerkcrew. Mijn leven is zodanig veranderd in korte tijd, dat ik eigenlijk heel weinig tijd meer heb, om dingen op te pakken.

Hele mooie tijden gehad op VWC, en met de crew van VWC. Mooie shows gezien, de Zena Trophy een keer gewonnen, aanwezig geweest bij de 1e Trophy, wat ergens op een voetbalveldje was. Veel gelachen, en mooie herinneringen aan over gehouden. Deze tijd had ik niet willen missen.

Om een lang verhaal kort te maken, heb ik in 2022 besloten om mijn baan in de ICT op te zeggen en via een zij-instroomtraject de binnenvaart in te gaan.

8 maanden later heb ik mijn diploma tot Matroos gehaald. Het varen in de binnenvaart bevalt zo goed, dat ik dit jaar alle theorie examens voor het groot vaarbewijs heb afgerond. Dit was enorm veel stof om te leren, maar het is toch gelukt.

Dan komen we op een punt dat ik vanaf nu veel vaaruren moet maken, want over 2 jaar heb ik nog een praktijktoets. Als ik deze dan haal, word mijn titel van Aspirant Schipper omgezet naar Schipper met een groot vaarbewijs. Ik bel best veel aan boord. We varen veel op de Rijn, en dan is het wel 2023, maar op de Rijn heb je soms zo 2 dagen geen internet, waardoor ik sowieso weinig kan doen.

De zin is er zeker nog wel, maar het is gewoon niet meer te combineren.

Ik stop alleen als Admin op vuurwerkcrew. Ik blijf wel gewoon lid, en zal ook altijd terug komen op deze site, maar dan als gewoon lid, zonder extra taken.
Ook blijf ik wel waar mogelijk is showtjes en vuurwerkfestivals bezoeken.

Ik zal een aantal mensen vast nog weleens tegenkomen.
Wie weet tot ziens en tot ooit. :)

Bedankt voor al je inspanningen voor VWC Ralph!
Top dat je zo’n carrière switch hebt kunnen maken.
Hopelijk blijkt het de goede keus. Veel succes!

Bedankt voor alle inzet! Wat een carriereswitch zeg. Heel veel succes. Soms moet je je dromen achterna gaan, dan kan je niet alles meer doen, wat je eerst deed. Fijne dagen! :kerst:

Heel veel succes en geluk met je carrière switch, knap dat je dat hebt durven doen en ermee doorgezet hebt! Soms moet je daar dingen voor opofferen, en dat is prima. Bedankt voor alles! Fijne dagen!

Succes met je nieuwe loopbaan Ralph! Bedankt natuurlijk voor alles. Moet soms nog denken aan het showtje met Royal. Met de lances en smiley shells haha. Wie weet tot ziens!

Bedankt voor je inzet voor het forum waar wij met z,n allen ieder jaar zo enorm van mogen genieten!
Succes met je nieuwe carriere en blijf vooral genieten van deze mooie hobby.

Bedankt voor de mooie tijd Ralph. Heel veel plezier met je nieuwe baan. Je hebt je plekje daar al wel gevonden heb ik begrepen.

Bedankt Ralph. Begrijpelijk. Het ga je goed en wie weet zie ik je nog eens ergens. Heel veel succes in je nieuwe leven als schipper van de Kameleon!

Gave carrièreswitch, succes met het vervolg! En bedankt voor de energie die je in het forum hebt gestoken!

Bedankt voor je inzet al die jaren, wens je heel veel succes toe met je nieuwe baan !
Zowat de helft van mijn familie is actief in de binnenvaart, langste schip wat we hebben is 110 meter.
Mooi beroep :thumbup:

Zo dat is een gave carrièreswitch zeg.
Bedankt voor je hulp aan dit forum.
En de adviezen voor nieuwe autospiegels, toen een paar 'lolbroeken' die van mijn auto aftraptenn toen ik bij mijn ouders logeerde.
Misschien zie je mij op een zaterdagochtend als ik bij de pont sta van Eck en Wiel als ik naar scouting ga.
Bedankt voor je bijdrage en succes.

Gave carrière switch!
Bedankt voor alle jaren! En veel succes en plezier met jou glorende toekomst en passie.
En eens een pyro altijd een pyro dus verwacht je zeker hier terug te vinden, maar san als gewoon lid!

Ontzettend jammer Ralph, maar goede keus en groot gelijk. Je hebt echt je ding gevonden en gun het je allemaal van harte. Ontzettend bedankt voor alles in die jaren en het ga je goed, we zien elkaar.

Back
Bovenaan