Quattro Mania

Rox92

VWC lid
Artikelnummer: 1143
Artikelnaam: Quattro Mania
Netto Kruitgewicht: 4X500 gram
Aantal Schoten: 144
Effectomschrijving: In 1 keer klaar. Een dikke box met 4 vette 500 grammers. 144 schoten zorgen voor een spektakel die zijn weerga niet kent.
Tijdsduur: 2 minuut 13
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: €95,00

O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

210920131521131143QuattroMania.png

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs kwaliteit verhouding van deze box is best goed.
Alleen jammer dat veel effecten naar 1 kant lijken te schieten.

Alleen jammer dat veel effecten naar 1 kant lijken te schieten.

Het zijn er inderdaad wel een paar die dat doen maar de meeste hebben gelukkig wel een volle uitwerking en ook blijven de effecten redelijk tot goed hangen. Ik vind het zeker eendgoed box en vind het verbazingwekkend dat er hier niet meer reactie op worden gegeven.

Deze was mij nog niet eerder opgevallen maar ben er toch wel onder de indruk van! Mooie effecten, leuk dat ze met fluiters beginnen en mooie tijdsduur. Word totaal niet saai en per cake mooie eindsalvo's.

Zeker als je dan nog eens naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt!

Ik ben geen expert in lont, maar deze box had bij mij enkel roze lont, voor het eerst dat ik dat heb/zie.

Deze serie heeft allemaal roze visco in plaats van groen maar de werking is het zelfde als groen,
normaal is roze lont snel lont.

Iemand deze box gehad dit jaar en zijn ervaring wil delen of misschien zelfs een filmpje heeft? Kan de box voor een leuke prijs kopen maar twijfel.

Heb deze gehad, tegelijk afgestoken met de Triple Freestyle.
Wat kleinere boeketten in deze box, tempo ligt wat lager. Vond het geen spektakel, de Triple Freestyle wel, maar voor een goede prijs wel een leuke bak hoor.

En of je dan spektakel hebt!!! 4 Tegelijk wil wel.. Valt me niks tegen maar stand alone een beetje karig denk ik.

Heren, weten jullie zeker dat het hier de quattro mania betreft? Ik zie die horsetails helemaal niet in de productvideo... Het doet me eerder denken aan de domination van burn-it?

Heren, weten jullie zeker dat het hier de quattro mania betreft? Ik zie die horsetails helemaal niet in de productvideo... Het doet me eerder denken aan de domination van burn-it?

Jep nu je het zegt zie ik het ook, is inderdaad de domination van burn-it

de quattro mania deed het heel goed , deze gewonnen samen met de hardstyle box en ondanks dat ik dacht dat de quattro mania minder zou zijn, is hij me toch het beste bevallen, ik had meer het wow gevoel bij deze box als de hardstyle, vond knal boeketten en uitwerking prima

Back
Bovenaan