Quattro Crackling

Dit is wel een vrij uniek effect, en dat moedig ik alleen maar aan. De actieprijs van €40,00 is wel wat aan de hoge kant, maar eerlijk gezegd is dat over de hele linie het geval dit jaar. Ik zou 'm graag live zien, maar denk niet dat hij het lijstje haalt.

Zou deze graag eens live meemaken. Voor dit jaar past zo'n prijzige cake niet meer in het budget. Hij trekt zeker mijn interesse.

Dubbele crackling ziet er tof uit op het filmpje. Meer mensen die dit blokje in de winkelmand hebben zitten?

Vanavond gezien op de demo in Nieuw-Buinen. Samen met de Donnerblitz de beste van de avond. Goeie harde klappen kwamen er vanaf en grote boeketten.
Niet gefilmd.

Eddy.
Hey die demo dagen... waar kan je die vinden? Wil ook wel een keertje gaan kijken. Zijn er ook demo avonden in Brabant?

Per 2 geschoten zo te zien?
Ja, klopt.
Eigenlijk het enige jammere aan deze demo, dat alles per 2 en vlak naast elkaar geschoten werd.
Neemt niet weg dat deze Quattro Crackling en de Donnerblitz er duidelijk bovenuit staken qua burst en effect grootte. (Ook de enige 30mm producten die geschoten werden)

Eddy.

Goed om te horen, heb deze redelijk ver 'naar achteren' (beste voor het laatste) op mijn eigen schietlijst en als ik dit zo hoor kan die daar zeker blijven staan. :thumbsup:

Ik had hem ook, een van de toppers van de avond. Hele leuke cake, crackling wat lang doorgaat en afwisselende kleuren in de boeketten zodat hij nooit eentonig wordt of gaat vervelen. Crackling mines ook leuk, maar omdat de boeketten zo mooi zijn eigenlijk de mines niet bewust bekeken. Zal niet vergelijkbaar zijn met een Piranha of CC maar wel top als je voor een sier cake met veel crackling wil gaan!

Back
Bovenaan