Qlimax

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2540
Artikelnaam: Qlimax
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 36 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: 36 shots, red stars,white glitter and red crackling
Afmetingen: 20cm hoog
Stijghoogte: 30m.
Richtprijs: 63.95
Film 1: Demo Avond 2007 (UB)
Film 2: Demo Avond 2007 (VWC)

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje van de demo avond 2007 is aan de beginpost toegevoegt.

Zelf vond ik dit de minste nieuwkomer van dit jaar, de effecten waren zeker mooi maar de cake schoot wel erg hoog waardoor het effect mischien niet helemaal tot zijn recht kwam. De knal kwam ook niet lekker door omdat de cake zo hoog schoot.

Dit is mijn persoonlijke mening, kan natuurlijk maar zo dat iemand anders het een geweldige cake vind:)

1 product filmpje in de begin post geplaatst, het is een filmpje van de demo avond (2007). Het is filmpje is gefilmt door VWC, de andere film die al in de beginpost stond is gefilmt door UB. Nu staan er dus 2 filmpjes van de Qlimax in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Mijn mening over deze cake heb ik in de post hier boven al gegeven, wat is jullie mening van de Qlimax van Brilliant?

:bye:

Jazeker wil ik mijn mening geven.
Een gemiddelde cake, geen hoogvlieger.
Boekketten zijn erg klein, maar wel mooi.
Voordeel is dat deze cake ruim een minuut duurt.
Voor het gebodene te duur.
Tijdens de demo heb ik hem het cijfer 7 gegeven.

Jazeker wil ik mijn mening geven.
Een gemiddelde cake, geen hoogvlieger.
Boekketten zijn erg klein, maar wel mooi.
Voordeel is dat deze cake ruim een minuut duurt.
Voor het gebodene te duur.
Tijdens de demo heb ik hem het cijfer 7 gegeven.

Ik sluit mij hierbij aan, de effecten op zich zijn goed en de tijdsduur zal veel mensen aanspreken. Prijs is inderdaad duidelijk te hoog voor hetgeen je krijgt.
Van mij had het effect veel sneller gemogen, maar dan nog is de prijs veel te hoog.

Back
Bovenaan