Pyroworld.nl End year video 2011 fireworks - vuurwerk

Elburgersc,

Lekker filmpje man. Mooi en nu op naar eind 2012 en ach een jaar stelt niets voor t is zo weer zover. Al het beste voor 2012 aan iedereen van de crew en de leden uiteraard.

Ik denk, kheb toch niks te doen dus ik ga is even op het forum kijken naar wat oudere posts. Toen bedacht ik, hoe zou het met pyroworld (jack) zijn. Ik had ze end year video nog helemaal niet gezien.
Even zoeken en gevonden. Geweldig filmpje!! Wat een shows bezoekt die allemaal zeg!
Maar Jack, kom je nog met nieuwe dvd's? Ik heb die hele stapel van je al meerdere malen bekeken en ik zou graag weer wat nieuws van je willen zien? :)

Ik denk, kheb toch niks te doen dus ik ga is even op het forum kijken naar wat oudere posts. Toen bedacht ik, hoe zou het met pyroworld (jack) zijn. Ik had ze end year video nog helemaal niet gezien.
Even zoeken en gevonden. Geweldig filmpje!! Wat een shows bezoekt die allemaal zeg!
Maar Jack, kom je nog met nieuwe dvd's? Ik heb die hele stapel van je al meerdere malen bekeken en ik zou graag weer wat nieuws van je willen zien? :)

ik denk dat je die vraag maar op fpm moet stellen, hier is hij niet meer te vinden

Het is echt ongelooflijk mooi!
Sommige mensen kennen jack alleen via het forum,net als ik maar,wat hij
iederjaar neerzet met zijn eindejaars videos,daar heb ik erg veel respect voor.
Het was weer kippenvellen geblazen,thanks Jack!
Ylke,hartelijk dank voor het delen met ons van deze eindjaars video,toppie!!

Mvg Mart

Mooie film, maar weet iemand waarom jack gestopt is op dit forum. Ik heb eigenlijk nooit iets van ruzie of zo vernomen op dit forum.

Heeft ook niets met ruzie te maken maar meer met andere dingen die meespeelde. Jack komt zeker weer terug hoor, hij doet alleen even rustig aan en dat gun ik hem zeker. In de tussentijd zit hij overigens niet stil hoor.

Back
Bovenaan