RedBaron
Pyroworld
Zo tegen het einde van het jaar is het zo onderhand traditie geworden bij Pyroworld.nl om een eindejaars video in elkaar te zetten met alle vuurwerk hoogtepunten van het jaar.
Zo ook dit jaar heb ik weer het een en ander in elkaar gezet
. Zo kun je onderhanden beelden terug zien van ons eerste vuurwerk gezien in Ranst, maar ook vuurwerken uit Duitsland zoals die van Hannover, Bonn maar natuurlijk ook Pyromusikale.
Maar uiteraard kunnen ook de festivals van Knokke-Heist, Ignis Brunensis en de Nationale competitie van Belgie: de vurige maandagen niet ontbreken. Je zal er ook beelden terug vinden van de opening van het trein station van Luik,het prachtige vuurwerk op muziek uit Geraardsbergen, Nancy (Frankrijk), Deurne (be) en natuurlijk Hoorn en nog veel meer!
kortom, een hoop pyrospektakel, samen gevat in 12 minuten! Die ik ook als een soort van kerst kadotje aan jullie allemaal wil aanbieden!
*hier* klikken om de video te downloaden
Heel veel kijk plezier, en prettige kerstdagen!
Zo ook dit jaar heb ik weer het een en ander in elkaar gezet

Maar uiteraard kunnen ook de festivals van Knokke-Heist, Ignis Brunensis en de Nationale competitie van Belgie: de vurige maandagen niet ontbreken. Je zal er ook beelden terug vinden van de opening van het trein station van Luik,het prachtige vuurwerk op muziek uit Geraardsbergen, Nancy (Frankrijk), Deurne (be) en natuurlijk Hoorn en nog veel meer!

kortom, een hoop pyrospektakel, samen gevat in 12 minuten! Die ik ook als een soort van kerst kadotje aan jullie allemaal wil aanbieden!

*hier* klikken om de video te downloaden

Heel veel kijk plezier, en prettige kerstdagen!