Pyroworld Eindejaars video 2009-2010!

RedBaron

Pyroworld
Zo tegen het einde van het jaar is het zo onderhand traditie geworden bij Pyroworld.nl om een eindejaars video in elkaar te zetten met alle vuurwerk hoogtepunten van het jaar.

Zo ook dit jaar heb ik weer het een en ander in elkaar gezet :). Zo kun je onderhanden beelden terug zien van ons eerste vuurwerk gezien in Ranst, maar ook vuurwerken uit Duitsland zoals die van Hannover, Bonn maar natuurlijk ook Pyromusikale.

Maar uiteraard kunnen ook de festivals van Knokke-Heist, Ignis Brunensis en de Nationale competitie van Belgie: de vurige maandagen niet ontbreken. Je zal er ook beelden terug vinden van de opening van het trein station van Luik,het prachtige vuurwerk op muziek uit Geraardsbergen, Nancy (Frankrijk), Deurne (be) en natuurlijk Hoorn en nog veel meer! :)

kortom, een hoop pyrospektakel, samen gevat in 12 minuten! Die ik ook als een soort van kerst kadotje aan jullie allemaal wil aanbieden! :p

*hier* klikken om de video te downloaden :D

Heel veel kijk plezier, en prettige kerstdagen! :D

Prachtig werk Jack, wat een ontzettend mooie beelden. 12 minuten is lang maar ik heb hem helemaal afgekeken zonder door te spoelen. Normaal doe ik dat erg snel bij films van vuurwerkshows. Gave film met prachtige beelden, bedankt! :)

Mooie video weer hoor. Weer netjes op de muziek gemonteerd en volgens mij zie ik Bonn 2008 en Bonn 2009 ook voorbij komen. :p Het blijft altijd mooi om jullie films te kijken.

Helemaal top! Super muziek erbij, dit bezorgde mij weer even de nodige kippenvelmomentjes :D Bij het eerste deel zag ik jou al helemaal dirigerend voor me :p

Helemaal top! Super muziek erbij, dit bezorgde mij weer even de nodige kippenvelmomentjes :D Bij het eerste deel zag ik jou al helemaal dirigerend voor me :p

hahahahahaha. :D

Ja de muziek moet ook een deel bijdrage aan de sfeer en het gevoel in het filmpje vind ik. De muziek uitkiezen, en mixen is altijd weer een gevecht apart voor me.. Dat kan zomaar een paar weken duren voor ik iets leuks weer in elkaar gezet heb :)

Laatst bewerkt:
Bedankt Jack,

Was weer een waar plezier om naar te kijken en te luisteren.
Had m'n boxen redelijk hard staan en die roffel van de salutes rond 9:50 galmde hier lekker door de kamer. :D

Jack: meesterwerk.!!!!!
Verder commentaar lijkt mij overbodig.
Ik hoop in 2010 weer vaak van je prachtige bijdragen te mogen genieten.
Bedankt voor dit "kerstkado"
En ik wens je fijne kerstdagen

Jack the man!! Wederom verbaas je mij weer wat voor geweldige complilaties jij kan maken. Vorig jaar loog er niet om, maar in 2009 heb je het weer tot in de detail waanzinnig gemaakt. Ik ken er niets anders van maken, je bent gewoon een topper van zeldzaam kruit in de beste verhouding.

zo kan niet anders zeggen dan geweldig zeg en al dat geweld wat je soms ziet en hoort echt super in elkaar gezet :)
hoop komend jaar weer te genieten van je films.

Wat een heerlijke film is dit zeg, heerlijk beeld perfect gemonteerd op de muziek. :) Kunnen we weer goed zien wat voor heerlijke shows er dit jaar allemaal zijn geweest. Heel erg bedankt voor het monteren van deze Eindejaars film :)

Jack super bedankt weer man voor deze heerlijke film, ik heb echt weer genoten en zal hem komend jaar nog wel een aantal keer bekijken:)
Bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken want zoiets is niet 1,2,3 gemaakt!

Jack super bedankt weer man voor deze heerlijke film, ik heb echt weer genoten en zal hem komend jaar nog wel een aantal keer bekijken:)
Bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken want zoiets is niet 1,2,3 gemaakt!

hehehe leuk om te lezen dat je hem meerdere keren zal terug kijken hehehe.

Het kost me gemiddeld 2-3 weken om zo iets te maken. de soundtrack, muziek uitkiezen, mixen, sampletjes erin zetten, enz ook nog eens een week. Ben er niet full time mee bezig.. Maar iedere avond toch wel een paar uurtjes.

Zeker het bekijken van de ruwe beelden enzo daar kruipt veel tijd in. Gelukkig weet ik van iedere show wel een beetje wat er in zit. En wat ik eventueel kan gebruiken, en wat niet :) Voor deze video zijn meer dan 150 verschillende (ongeveer 60 shows) ruwe opnames gebruikt. :)

Back
Bovenaan