PyroVoordeel Ede

moontan

VWC lid
Pyrovoordeel.nl - Powerd by Xena Vuurwerk BV
Hoorn 20
6713 KR EDE
Tel: 0318-654646

Categorieën

Beko Vuurwerk
SkyLine Fireworks

Bonfireworks
Exclusive Fireworks
Oriental Collection
Brave & Wichers
Barely Legal
Breeschoten De Kruiterij
Ferro Select
Ferro Style
Metallic Style
Rocking Rodeo
Broekhoff
AVP Collection
Crown Collection
Dynamic
High Performance
Pyro Power
Cafferata
Show Time
Schuurmans Vuurwerk
Professional Series
Wittetenten Vuurwerk
Marijn Overige
Marijn Pakketten
Marijn Potten
Ongeloofelijke Krankzinnig
Wolff Vuurwerk
Dynasty Collection
Wolff Pakketten
Zena Nederland
110% boom FPM
Herlat Collection
Overig vuurwerk
Thor Collection
Zena Collection
Zena Pakketten

http://www.pyrovoordeel.nl/

logo.png

Vanaf nu is ook Pyrovoordeel.nl online. Dit is een voorverkoop actiewebsite van Xena Vuurwerk uit Ede. Je krijgt bij hun 20% korting op je bestelling en het maakt niet uit hoeveel producten je besteld. Dus ook als je maar 1 product koopt krijg je al die korting.

De prijzen die je op de website ziet zijn de gewone adviesprijzen. Nadat je alles uitgekozen hebt en je gaat afrekenen dan heb je bij de winkelwagen de mogelijkheid om een code in te voeren. De code voor de Vuurwerkcrew members is VWC2009. Als je deze hebt ingevoerd dan zie je direct hoeveel je korting is bij de eindafrekening.

Betalen kan met IDEAL of via een bankbetaling.

Pyrovoordeel.nl / Xena Vuurwerk verkoopt ook de 5 Freakpyromaniacs cakes maar daar geld niet deze korting op! Deze kan je natuurlijk wel los bestellen.

Pyrovoordeel.nl verkoopt van 10 importeurs producten dus voor elk wat wils.

* Beko Vuurwerk
* Bonfireworks
* Brave & Wichers
* Breeschoten De Kruiterij
* Broekhoff Vuurwerk
* Cafferata Vuurwerk
* Schuurmans Vuurwerk
* Wittetenten Vuurwerk
* Wolff Vuurwerk
* Zena Nederland

Zijn er producten die niet op de website staan maar die je wel graag wil hebben laat het ons weten !

Let op! Deze aanbiedingen en verkoop van deze merken, gelden ALLEEN tijdens de voorverkoop!

Voor meer informatie kan je terecht bij de mensen achter Pyrovoordeel, die je kan berijken via de contactknop op de website!

http://www.pyrovoordeel.nl

Laatst bewerkt:
zeer groot assortiment, maar ik mis wel of ik moet er overheen kijken, kortings aktie . Als freaks kijken wij (althans ik)daar ook naar

Prima assortiment inderdaad, maar het heet PyroVoordeel dus ik dacht dat we lage prijzen konden verwachten haha. Denk dat het meer het voordeel is dat er zoveel te krijgen is bij 1 winkel en daar valt ook wel een compliment voor te maken, dus bij deze. :wink::)

PyroVeel zou inderdaad een betere naam zijn.
Mooi assortiment, maar niet interessant voor de freak (althans voor mij dan).... :cool:

Inmiddels weten we beter......Pyrovoordeel is wel degelijk een topdealer voor freaks.....

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Highsc5 bedoelt te zeggen dat het niet interessant is omdat Pyrovoordeel geen kortingen bij voorverkoop geeft?

Verder een topcollectie hoor.!!! Alle toppers zijn vertegenwoordigd.

je krijgt er toch korting 20% welteverstaan (lees ik net ergens anders) mogen ze toch wel even beter vermelden op hun site

Ik denk dat Highsc5 bedoelt te zeggen dat het niet interessant is omdat Pyrovoordeel geen kortingen bij voorverkoop geeft?

Verder een topcollectie hoor.!!! Alle toppers zijn vertegenwoordigd.

Dat is precies wat ik bedoel, of moet ik nu zeggen bedoelde.

Potverdikkie wat een assortiment! Als ik mijn oudjaar vierde in mijn eigen woonplaats wist ik wel waar ik mijn vuurwerk ging halen zeg! Die 20% er bovenop maakt het helemaal aantrekkelijk!
Hoop erg dat ik dit jaar wél de folder kan krijgen van Xena, want dat moet een prachtexemplaar worden. Maar Xena doet wel eens rare dingen met hun folder, en mist soms wat transparantie als bedrijf. Even afwachten dus maar!

Vanaf nu is ook Pyrovoordeel.nl online. Dit is een voorverkoop actiewebsite van Xena Vuurwerk uit Ede. Je krijgt bij hun 20% korting op je bestelling en het maakt niet uit hoeveel producten je besteld. Dus ook als je maar 1 product koopt krijg je al die korting.

De prijzen die je op de website ziet zijn de gewone adviesprijzen. Nadat je alles uitgekozen hebt en je gaat afrekenen dan heb je bij de winkelwagen de mogelijkheid om een code in te voeren. De code voor de Vuurwerkcrew members is VWC2009. Als je deze hebt ingevoerd dan zie je direct hoeveel je korting is bij de eindafrekening.

Betalen kan met IDEAL of via een bankbetaling.

Pyrovoordeel.nl / Xena Vuurwerk verkoopt ook de 5 Freakpyromaniacs cakes maar daar geld niet deze korting op! Deze kan je natuurlijk wel los bestellen.

Pyrovoordeel.nl verkoopt van 10 importeurs producten dus voor elk wat wils.

* Beko Vuurwerk
* Bonfireworks
* Brave & Wichers
* Breeschoten De Kruiterij
* Broekhoff Vuurwerk
* Cafferata Vuurwerk
* Schuurmans Vuurwerk
* Wittetenten Vuurwerk
* Wolff Vuurwerk
* Zena Nederland

Zijn er producten die niet op de website staan maar die je wel graag wil hebben laat het ons weten !

Let op! Deze aanbiedingen en verkoop van deze merken, gelden ALLEEN tijdens de voorverkoop!

Voor meer informatie kan je terecht bij de mensen achter Pyrovoordeel, die je kan berijken via de contactknop op de website!

http://www.pyrovoordeel.nl

Ja, en ze reageren snel en klantvriendelijk! Zo werd me al verteld dat er geen pijlen verkocht worden maar enkel de grote producten omdat ze het anders niet kunnen opslaan (vrijwel letterlijke antwoord).

Hier ga ik zeker het grootste deel van mijn collectie dit jaar halen: goede korting, dichtbij m'n stookplaats en goed assortiment.

Zijn de Zink pijlen die pyrovoordeel verkoopt de goede Zink pijlen? Je hebt bij de zinkpijlen toch 2 versies, een goede en een wat mindere?

Zijn de Zink pijlen die pyrovoordeel verkoopt de goede Zink pijlen? Je hebt bij de zinkpijlen toch 2 versies, een goede en een wat mindere?

Volgens mij kan elke winkel zijn eigen zink-pijlen kiezen. Elke winkel kan, en zal waarschijnlijk, een ander pakket hebben.

Dat er een slechte ehuh mindere versie van deze zink pijlen in omloop is, klopt niet.
Dat was een filmpje van de Duitse Zink en dat was verkeerd gefilmd/gepost.

Vaag trouwens dat er over de Zink 905 ook zo'n zwamverhaal is, dat er een versie in omloop is van de Zink 905, die meer dan 75 gram kruit zou bevatten.

Back
Bovenaan