Horsebrand
VWC lid
Als het je lukt zal ik zeker lid worden, Moontan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het lijkt me best logisch, als elk lid, betaalt voor zijn lidmaatschap. Zo krijg je én een bepaald bedrag in de kas, én je kan er vanuit gaan dat je leden serieus zijn. Anders zouden ze er geen geld in steken.
Uitgaande van de professionaliteit van Moontan, kan je mij ook erbij rekenen.
Zelf vind ik het een leuk idee maar ik denk niet dat het echt gaat lopen je moet als eerst een punt hebben waar iedereen bij elkaar kan komen enz.
Verder de eerste keren is het leuk met elkar over vuurwerk praten maar denk dat na een jaar niks meer is omdat er dan niks nieuws meer aan is.
Om het echt draaiend te houden moet er iets speciaals aan zijn maar wat..
Als het een soort van PGI convention in het klein is net over grens in belgie kom ik zeker![]()
http://www.pgi.org/
Deze discussie heeft een tijd lang stil gelegen.
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die serieuze behoefte hebben om lid te worden van een nieuw op te richten vereniging.
Ik heb serieuze plannen en ideeen maar er moet wel behoefte zijn aan een pyroclub om het zo te noemen.
De club moet wel een officiele vereniging worden met bestuur en structuur maar de sfeer binnen deze club zal uiteraard een sterk informeel karakter kennen.
Maar het mag ook weer geen vrouwen theekransje worden. Daar zitten we niet op te wachten.
Ik hoor graag van jullie of er belangstelling bestaat en of jullie ideeen kunnen aandragen.
Reageren hoeft uiteraard niet meteen. Maar wel serieus graag.
![]()
Als het een soort van PGI convention in het klein is net over grens in belgie kom ik zeker![]()
http://www.pgi.org/
Ja en voor de mensen in groningen is het soms ook een probleem met vervoer als je nou met elkaar gaat carpoolen komt het wel voor elkaar ik vind het een leuk idee maar er moeten niet allemaal ventjes van 10-11 in die alleen een beetje over rotjes praten een minimum leeftijd van 14-15 zou daarom wel gepast zijn dacht ik ( voel je niet aangevallen) Als mensen er niet mee eens zijn moeten ze het maar zeggen. Ik zou wel mee willen helpen met het oprichten of in het bestuur willen zitten!
Als je trouwens de club inschrijft bij kvk is het nog onder de 50 euro want het is een vereninging![]()
Dan kan iedereen een uitreksel krijgen om bij alpeco te shoppen hehe
Trouwens het zou wel vet zijn als met ze alle oud en nieuw vieren dan is er bergen met vuurwerk hehe
Ik denk dat er toch veel mensen oud nieuw graag thuis vieren en over het kvk ben ik het helemaal eens!