Pyrotechnic Chemistry [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03887
Artikelnaam: Pyrotechnic Chemistry
Bruto Gewicht: 22,95kg
Netto Kruitgewicht: 3.883 gram
Aantal Schoten: 100 + 144sh
Effectomschrijving: Deze 2 compounds hebben de perfecte match, oftewel Pyrotechnic Chemistry! Compound 1 bestaat uit grote effecten met als kenmerk dat elk schot begint met een hele dikke staart, echt prachtig! Compound 2 schiet in een wat hoger tempo diverse effecten de lucht in en eindigt in een brute finale! ?
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/2
Tijdsduur: 131sec
Stijghoogte: 30-35 mtr
Adviesprijs: €389,50
Voorverkoopprijs: €369,50
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

Screenshot_2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt me toch niet dat dit alles is op film? Volgens mij mist er een behoorlijk deel op film. Wel goed om te zien dat VWT niet echt vol op het kleinere kaliber gaat.

veel verschillende mooie effecten en 30mm, stiekem wel benieuwd om deze eens live te aanschouwen op een Demo.

Ik heb het idee dat het ook aan hun camera/camerawerk ligt ofzo want alle producten op hun videos inclusief de gekooide producten die op voorgaande demo's er goed uitzagen, lijken op de video best klein.

Dit was mijn finale doos.
Dit was het een na slechtste
compound die ik had.
Hij schiet traag en heeft zeer kleine boeketten. Na een paar tubes dacht ik laat hem nu maar all at once gaan.
Deze compound is gewoon zwaar overprijsd.

Laatst bewerkt:
Als ik eerlijk ben, moet ik toegeven dat de vertraging tussen de salvo's van de eerste compound een tikkeltje lang was bij mij. Diverse keren kort gedacht dat hij weigerde/stilgevallen was.

Wel een variëteit aan compleet verschillende effecten.

Vond het best een vermakelijk doos, lange tijdsduur, spinners, veel verschillende effecten, mooie mines en mooie kleuren. Effecten vond ik zelf te klein, zou hem daarom ook niet weer kopen, maar zeker leuk om gehad te hebben.

Ik zag deze op film onlangs twee maanden geleden, definitieve versie was het in Kalkar. De keuze om geen kooi te gebruiken was duidelijk zichtbaar want de burst is echt zo zwak. Wij hadden hier van het jaar EVO Cosmopolis...een giga teleurstelling zoals veel EVO producten. Deze lijkt er eigenlijk heel veel op. De shock is daarbij dat dit dan 300 euro moet kosten en op basis van de naam en de uitspraken van Groeneveld van Lesli ook exclusief zou moeten zijn. Nou tenzij je nisk van vuurwerk weet is het enige exclusieve dat er bij mijn weten geen box is voor 300 die zo teleurstelt als deze. Beast of Burden. Triple X (zelfs de nieuwe batch), Santa DOmingo, Event Ice Tiger zelfs, Armageddon (nu hetzelfde als Triple x geloof ik), Magnum P.I. en ga zo nog even door. Ze zijn stuk voor stuk veel goedkoper en beter dan deze box. Ik zou 'm voor 125 euro overwegen maar meer ook niet.

Back
Bovenaan