• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Widowmaker (Silver Edition)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze zijn te koop bij Loots

widowmaker1.jpg

Widowmaker

12 stuks per doosje

per doosje €2

10 + 1 gratis = 11 doosjes voor €20

Heb bovenstaande besteld en heb deze gekregen

widowmaker.jpg

Oke op de foto zagen ze er een heel stuk mooier uit, ik kreeg er ook een roze bij :O

Fotos mogen gebruikt worden:
DSC00472.jpg

DSC00473.jpg

DSC00474.jpg

DSC00475.jpg

DSC00476.jpg

DSC00477.jpg

DSC00478.jpg

Mooie foto,s Ultrscorez:wink:
Heb je misschien een idee welke harder gaat de no.3 match cracker chooet of de widowmaker~?

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar wat ik even niet snap, ik ben misschien heel dom, maar vroeger hadden widow makers toch een fluit en een soort fontijntje aan het begin? Dat was voor mij een widow maker... Dit is gewoon een klapper :P

Ik dacht dat hij bedoelde dat ze die verpakking nog niet zo lang hadden

Nouja stom fout gelezen maar dan weten we dat weer en kunnen we weer ontopic.

Maar wat ik even niet snap, ik ben misschien heel dom, maar vroeger hadden widow makers toch een fluit en een soort fontijntje aan het begin? Dat was voor mij een widow maker... Dit is gewoon een klapper :P

Ik denk dat je de vrazja petarda bedoelt maar die is uit de handel

zien er erg vet uit maar gaat de silver edition ook harder dan de oude?

Skilly3

Laatst bewerkt:
Ook te koop bij Gsmeets Maasmechelen

Maar is het niet beter om de topicnaam + beginpost aan te passen (foto e.d.)

??

ik had vandaag een widowmaker opengemaakt bij de strijkkop, zie ik vertragings kruit? daarne opeens een dikke lont en daarna beton, dat beton los halen en toen kwam die dikke lont bij het flash.
hebben ze een nieuwe manier van strijkers ?? ik dacht altijd strijkkop,vertagingskruit,flash of hebben meerdere strijkers dit??

ik had vandaag een widowmaker opengemaakt bij de strijkkop, zie ik vertragings kruit? daarne opeens een dikke lont en daarna beton, dat beton los halen en toen kwam die dikke lont bij het flash.
hebben ze een nieuwe manier van strijkers ?? ik dacht altijd strijkkop,vertagingskruit,flash of hebben meerdere strijkers dit??

Kom je inderdaad zelden tegen. Ik denk een soort van backup voor als het vertragingskruit faalt dat die niet onmiddelijk afgaat en nog de kans hebt om hem weg te gooien.

Ik snap het niet, deze widowmaker met lont was 36st voor 2,- ? en die is uit de handel gehaald.
En deze kost 2,50 voor 12st?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan