[Pyrostar] Traca 100 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikelnaam: Traca 100 meter
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: Per stuk
Kartoninhoud: Onbekend
Effectomschrijving:
Prijs: € 135,-

Vanaf begin november verkrijgbaar

1402849_445750322202133_1350412801_o.jpg

Niemand wat meer informatie?

Stuk goedkoper dan als bij de concurrent (zena)!

Maar presteert deze het zelfde?

is die bij de Zena 10 euro goedkoper! en 20 meter langer ! (nu tijdelijk met de actie dan )

bruut ding volgens mij, ik heb er hier 1 in de straat van een meter of 10 gezien dat ging bruut snel en hard.

Geweldig mat was dit zeg, als je het budget hebt zou je die echt een keer moeten aanschaffen.

Dit jaar het geluk mogen hebben om deze en die van de concurrent te horen. Maar deze was voor mijn gevoel net wat harder/feller.

Serieus een prachtige vlindermat. Maar best een dure prijs helaas. Ik zou hem zeker eens willen hebben maar zon budget voor nog niet eens een minuut knalwerk heb ik er niet voor over :)

Heerlijk matje die traca! Om te smullen :D We hebben hem op sommige plaatsen dubbel gelegd dus gaat misschien iets te snel qua tijd, maar wat een geweld om 8 uur smorgens op 31-12 :D

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

Nou ik ben van mening dat ik deze mat moet halen dit jaar prijstechnisch beter dan de concurrent wel 20 meter korter maar voor 90 euri zeker te doen.

Nou als je het dan slim bekijkt zou ik nu met de herfstacties naar Zena gaan om daar met 50% korting die 20 meter langere mat te gaan halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan