jaccodagansta
VWC lid
gaan deze supero harder dan de big spanish cracker 808? Of zijn er vlinders die harder gaat in belgie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gaan deze supero harder dan de big spanish cracker 808? Of zijn er vlinders die harder gaat in belgie?
Naar mijn mening zijn er geen vlinders (of zelfs Belgische knallers) die de Supero overtreffen. Denk dat als je de moeite neemt om dit topic even door te lezen dat je ook al een heel stuk wijzer word.![]()
ja dat heb ik ook al aardig stuk gedaan, maar ze zeggen allemaal wat anders![]()
Beste die ik tot nu toe heb gezien.
Vind dit echt een goede knaller knalt naam mijn mening ietsje zachter als een Trueno Ricasa no4.
hij is te vergelijken met de python en de la bomba
top dingen, voor mij de beste knaller die in de winkels van belgie ligt.
Knal is harder dan de Toffee's en de Mamooth en dat verbaasde me wel.
Naar mijn mening zijn er geen vlinders (of zelfs Belgische knallers) die de Supero overtreffen. Denk dat als je de moeite neemt om dit topic even door te lezen dat je ook al een heel stuk wijzer word.![]()
Vorig jaar 140 supero's en 140 python's afgestoken, gekocht bij SR en python's waren heel iets harder maar vooral doffer/donkerder van knal.
Hoe het nu is weet ik niet want de supero's zijn iets bijgevuld zeg maar.
Foto?hoeveel gram heeft de supero? 2 gram toch?
want op het pak van mij staat 1,63 gram?:S
De huidige trueno N4 is exact de zelfde als de 3020 Supero .
hoeveel gram heeft de supero? 2 gram toch?
want op het pak van mij staat 1,63 gram?:S