• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Silver Widow

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike2702

VWC lid
Artikelnaam: Silver Widow
Aantal per verpakking: 10
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrostar
Kruitgewicht: 1,8 gram
Prijs: € 5,-
Effectomschrijving: Knal

silvergrijze strijker met een gele strijkkop. hier zit ook gips in verwerkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
heb ze nog niet getest, maar alleen al om het formaat en de looks heb ik 4 pakjes hiervan meegenomen:D hopelijk knallen ze lekker

klinken inderdaag erg hard op het filmpje (en in het echt knallen ze meestal nog harder ook)
wat ik ook mooi vind is dat als je het strijk kopje aansteekt er een rode vlam vanaf komt, dat geeft (net als in het filmpje) een mooi effect denk ik in het donker ben van plan om er 1 doosje van mee te gaan nemen en als ik dit filmpje zo zie ga ik er geen spijt van krijgen:D:rolleyes:

Ik denk dat hij ook verplicht is om te knallen als een chooët banger, aangezien hij evenveel kost (per 20:wink:) en mensen kiezen eerder voor een nitraat (door het lontje) dan voor een strijker (hoewel er een visco lont onder het kopje zit).

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ze knallen lekker,,en idd in het echt harder, komt genoeg druk vanaf..maar vraagje, ik heb gefilmt in full hd 1080p. maar op youtube kun je maar maximaal 720p hd aanklikken??:angry:

Wie weet, maar pas als je ze vergelijkt weet je het, en zelfs dan moet je er nog rekening mee houden dat het een momentopname is.

Laatst bewerkt:
Zijn grote dingen zo te zien, vond de widowmaker silver vorig jaar al dikke/grote strijkers en deze is nog dikker/groter ook!
Hopelijk knallen ze ook ECHT harder als de widowmaker silver!:D

Ik kreeg hier 10 pakjes van voor 10 euro,
want de Widowmakers waren op.
Echt gigantische dingen en ik kreeg ze voor ongeveer 15% van de prijs!
~Flipperkip

Knaller zeker wat harder dan de Widowmaker Silver Edition!
Dit is dan denk ik wel de hardste strijker van Belgie, maar dat mag ook wel voor die prijs.
Ik kreeg er 100 mee voor 10 euro, maar eigenlijk kosten ze 6 euro per pakje (10 stuks).
~Flipperkip2012-10-22 15.58.31.jpg2012-10-22 15.58.45.jpg2012-10-22 15.59.07.jpg

Ik heb de Pirat (van Bonbridge), Widowmaker Silver Edition, Flashing Cobra, Thumping Thunder Silver Edition, Lady Cracker en Silver Widow gisterenavond allemaal op dezelfde plek getest.
Tot mijn verbazing was de Silver Widow ongeveer even hard als de Flashing Cobra, die al bijna net zo hard gaat als de Toffee, en dat verschil is amper hoorbaar.
De andere knallers waren allemaal minder hard.
De strijkkop geeft een mooie rode vlam, dat geeft ook best een leuk effect als je hem weggooit.
~Flipperkip

Waar is deze knal mee te vergelijken?

In ieder geval met geen andere strijker. Knalt alles er makkelijk uit. Heb deze afgestoken met de corsair, black thunder, vlinders 50 stuks van wimmers, en de crackling torpedo. Knalde ongeveer even hard (ik dacht harder) als de crackling torpedo. Maar echt goed hoorbaar harder als de corsair.

Zeker een aanrader dit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan