Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgensmij is Pyrostar NL onderdeel van broekhoff. Kijk maar op FPM. De collectie van Pyrostar staat gewoon in het rijtje met Dynamic, Crown, High Performence etc.
Tsjah, gebeurt wel meer hoor. Katan heeft ook een lijn wat Wolff voor hun heeft geimporteerd. Dat wil voor ons ook niet zeggen dat we die lijn maar bij Wolff gaan indelen. Niet alles wat FPM doet moeten wij ook doen he .
Maar ik kan mij wel nog een discussie herinneren, toen pyrostar op de Belgische markt verscheen, of dat merk nou wel of geen onderdeel van Broekhoff was. Dat werd toen stellig ontkent. Nogal verwarrend.
en nou wordt het op de ene plek op internet gepresenteerd als zelfstandig importeur, en elders op 't net als lijn binnen de collectie van die andere, grotere importeur. Draagt niet bij tot de duidelijkheid omtrent deze naam.
Vanuit Pyrostar weten wij niet beter dan dat het een importeur op zichzelf is, maar via Broekhoff de spullen importeert. Zo is dat ook met Katan, die importeert via Wolff en Broekhoff en Zena Nederland valt ook niet onder Original, is ook een eigen importeur.
Mocht Pyrostar daadwerkelijk een merk zijn van Broekhoff, dan passen wij het gewoon aan, maar zo is het niet bij ons overgekomen.
Dat klopt helemaal...!
wij zijn inderdaad dealer van pyrostar...en hebben er zin in!
...druk met voorbereiden.....binnenkort onze webwinkel online.......
ik weet het, het is een oud toppic, maa rik had wat vragen:
weet iemand op de astronauten, babypijlen, grondbloemen en ander klein grut goed is van pyrostar? https://schrijverfireworks.pyrostar.nl/ is nieuw in zwolle en goedkoop dus ik dacht daar moet ik zijn, maar ik wil graag wel betalen voor kwaliteit.