[Pyrostar] Galactico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijven leuke dingen deze knal matjes.. ben toch blij dat ik er eentje heb mee genomen,
vorrig jaar goed bevallen, de knal is best luid!

heerlijke matjes dit!
kwamen echt goede klappen vanaf, tempo is nog goed te doen maar langzamer is er weinig meer aan.
super om erbij te hebben voor overdag!

Waren echt heerlijke vissengraten. Knalde echt super! Tempo, tsjaa dat hoort er nou eenmaal bij, bij dit soort matten. We hadden er bij de 2e allemaal knallers tussen geplakt, zo hadden we in 5 minuten een soort mini mascleta idee wat je ook met de Valencia 150 kon doen.

De knal van 1 zo'n knaller is trouwens erg lekker, maar niet zoals vele zeiden dat ie doffer was dan een supero. Is meer te vergelijken met een Mammoth, maar met iets minder druk.

Als je nou de mat in het midden aansteekt bij een van de uitstekende stukjes visco(natuurlijk flink verlengd met extra visco). Heb je dan niet een veilige manier om deze mat te verdubbelen in tempo? Of gaat het timefuse dan niet aan en of ontstaat er een gevaarlijke situatie of iets dergelijks?

blijf je er aan knutselen wordt het altijd gevaarlijker... het beste is dan natuurlijk stukje visco.

Heerlijke dingen dit, brengen idd wat variatie mee en zorgt voor een hoop kabaal!!

Als je nou de mat in het midden aansteekt bij een van de uitstekende stukjes visco(natuurlijk flink verlengd met extra visco). Heb je dan niet een veilige manier om deze mat te verdubbelen in tempo? Of gaat het timefuse dan niet aan en of ontstaat er een gevaarlijke situatie of iets dergelijks?

De knallers vallen dan per 2 of 3 ter gelijkertijd.
De kans is dan groot dat er brandende knallers weggeschoten worden.
Dan kan je een veiligheidsafstand houden, maar als de knallers in het rond vliegen...

Tip wil je een snelle cenepede.
Koop dan de versie van Zena/Orginal.
Deze heeft quickmatch als lont.

De knallers vallen dan per 2 of 3 ter gelijkertijd.
De kans is dan groot dat er brandende knallers weggeschoten worden.
Dan kan je een veiligheidsafstand houden, maar als de knallers in het rond vliegen...

Tip wil je een snelle cenepede.
Koop dan de versie van Zena/Orginal.
Deze heeft quickmatch als lont.

Ik had inderdaad ook al gedacht dat je rondvliegende knallers zou krijgen, kan idd best gevaarlijk zijn vooral omdat dit ook niet de minste knallers zijn. Toch nog is goed nadenken of ik op deze manier het tempo op wil voeren ;)

Wat geeft eigenlijk een hardere knal deze galactico of de traca van pyrostar?
Op zich is dit wel een leuke mat alleen het tempo ligt wel laag.

Ik heb ze beide vaak gehoord maar als je de knallers los zou afsteken dan is de galactico wel wat harder, maar volgens mij scheelt dat haast niks en bij allebei gaat het goed hard !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan