[Pyrostar] Galactico

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 stuks er door heen gejaagd gisteren en wat zijn ze toch hard!
Comlimenten aan Pyrostar van mijn hele straat.

poeh poeh dit was toch wel erg fijn hoor, knetterharde klappen

Filmpje, filmpje, filmpje! :p
Haha, hoe ging die met 4 tegelijk? Was het een beetje een goed tempo of zou je er echt meer doen? Ik wil er misschien een 12-uur project van maken met een aantal tegelijk...

Filmpje, filmpje, filmpje! :p
Haha, hoe ging die met 4 tegelijk? Was het een beetje een goed tempo of zou je er echt meer doen? Ik wil er misschien een 12-uur project van maken met een aantal tegelijk...

Ik weet niet zeker meer of hij gefilmd is, dat moet ik nog navragen.
Was lekker tempootje met 4, denk wel volgend jaar nog een paar erbij, gewoon omdat het kan:D
Zeker wel 12 uur waardig wat mij betreft:)

was weer genieten afgelopen jaarwisseling van mijn project waar deze als 5 tegelijk samen met iets anders als afsluiter gebruikt werd. wat gaan ze fucking hard. echt ziek

Dit artikel viel ons op door de schijnbaar zeer precieze timing van de knallen. Je krijgt echt een kadans van harde dreunen. Trekt behoorlijk de aandacht en is weer eens wat anders dan telkens de luide matten met tempo (die ook heerlijk zijn). Verplichte kost voor de Museumdudes @oudjaar :)

Een tip; minder geschikt voor 12 uur! Kies dan beter voor een hoog tempo mat, want anders valt het effect in het niet bij de rest van de herrie in de straat. 's Middags of tegen de avond komen ze goed tot hun recht.

Ik heb er ook 2gehad. Flinke klappen , echt een aanrader!
Ik heb er rond 1uur snachts 1 afgestoken en ze overheersen toch hoor.
Zometeen video online.
btw, hang ze wel goed op want als ze vallen schieten ze alle kanten op, en het lijkt me niet fijn een 1,5gr knaller naar je kop te krijgen.

edit;
Filmpje, 2x gallactico van pyrostar BE !
http://www.youtube.com/watch?v=Ts3ttOtCC1Y&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
Dit artikel viel ons op door de schijnbaar zeer precieze timing van de knallen. Je krijgt echt een kadans van harde dreunen. Trekt behoorlijk de aandacht en is weer eens wat anders dan telkens de luide matten met tempo (die ook heerlijk zijn). Verplichte kost voor de Museumdudes @oudjaar :)

Een tip; minder geschikt voor 12 uur! Kies dan beter voor een hoog tempo mat, want anders valt het effect in het niet bij de rest van de herrie in de straat. 's Middags of tegen de avond komen ze goed tot hun recht.

Met meerdere tegelijk zeker wel geschikt voor of net na 12en....

Mooi straat filmpje Smilli.
De rookwolken geven een spookachtig beeld omdat de stoep iets vochtig is.
Voor de rest netjes opgehangen, zo knallen ze zoals ze moeten!

Nieuwe video van mijn kant, weer 2 stuks.
@Jupilerfreak ja het was me broer die even kwam aangereden om mijn gestook te aanschouwen:)
@Cigarman Opgehangen zoals vele matten het best tot hun recht komen inderdaad!

Nee ik heb er geen visco aangehangen, papier onsteken werkt ook niet.
Onder het stukje papier zit gewoon een stuk timefuse waar je hem aan kan aansteken maar je kan het beste het visco van de eerste knaller aansteken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan