[Pyrostar] Galactico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat beetje hetzelfde als je met visco een 'mascleta' maakt. En de knallen zijn hard, dus voor mij niet echt datje zegt 'het is een leuk ding, maar ik koop hem niet omdat het tempo te traag is'.

Zo denk ik ook masterBSC :)

Ik viel zowat in slaap tijdens het filmpje kijken. Neemt niet weg dat de klappen zeer goed zijn te noemen!

Na veel filmpjes gekeken te hebben zou ik hem wel mee willen nemen bij mijn volgende tripje.Nu rust mijn vraag kan ik deze net na 12 uur afsteken of word dat niks?

Dat kan altijd natuurlijk.
Door het rustige tempo heb je niet veel geweld.
Ik weet niet wat jij graag wilt afsteken om het nieuwe jaar in te luiden.
De knallen zijn in ieder geval zeker niet verkeerd! :)

Na veel filmpjes gekeken te hebben zou ik hem wel mee willen nemen bij mijn volgende tripje.Nu rust mijn vraag kan ik deze net na 12 uur afsteken of word dat niks?

Wat Teun zegt klopt natuurlijk; je kunt 'm altijd om 12 uur doen, maar ik vind 'm meer tot z'n recht komen in de vooravond. Om twaalf uur wil je meestal toch wat meer snelheid zien/horen. Ik heb enkele jaren geleden een keer een vrij lange visgraat opgehangen kort na twaalfen, maar deze duurde zo lang dat het publiek telkens vroeg wanneer hij nou eindelijk eens afgelopen zou zijn, haha. Dat wil je natuurlijk niet.

De toppers voor twaalf uur vind ik nog steeds; de 100k rol (uiteraard), de 500 schots nitraat (maak ik dan zelf een einbommetje aan) of een stevige hindoerol. Of je koopt ze allerdrie en laat ze overlappen, zoals mijn museumcollega's altijd doen :D Maar dan moet je wel even met de pet rond, denk ik.

Zelf ben ik niet zo'n fan van deze visgraten. Ze duren me te lang en er zit geen snelheid in. De klappen, zeker van dit exemplaar, zijn daarentegen prima.

En inderdaad casualsflr, dergelijke matten met zware klappers hoor je altijd op te hangen. Anders springen de knallers je mogelijk om de oren.

Cameo

Ik heb dit topic net helemaal doorgenomen, ik wil er denk ik ook 1 halen. Zijn het dreunen ala supero? Als deze mat zachter gaat dan maak ik liever zelf een mat met fenix nitraten.

ze zijn ongeveer te vergelijken , je moet wel echt van het tempo houden... vooral als je veel andere matten hebt.

Ja, ik vond deze ook erg goed, traag, maar heerlijke dreunen, precies zoals een vissegraat hoort te gaan

Zag hem dit jaar liggen en geprobeerd. Zeker geen spijt van, hij is redelijk traag maar dat vond ik niet erg, knalde zo lekker lang door.

Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze mat lijk me echt goed, lekkere dreunen ( en ja daar hoort een slomer tempo bij vind ik ).

En je kan er altijd nog knallers aan vast maken. Kijk bijvoorbeeld naar de Valencia van Original. De knallen gaan niet snel achter elkaar, maar de knallen zijn wel zeer hard. Als je het tempo wilt op voeren, dan knoop je er knallers aan.

Ik heb dit topic net helemaal doorgenomen, ik wil er denk ik ook 1 halen. Zijn het dreunen ala supero? Als deze mat zachter gaat dan maak ik liever zelf een mat met fenix nitraten.

Iemand met ervaring?

Weet iemand misschien ook hoe je er op een verantwoorde manier extra nitraten of vlinders (o.i.d.) aan kan knopen? Alvast bedankt :thumbup:

Knallers zijn niet ala supero maar wel nog hard en dof, weet even geen vergelijking sorry. Extra knallers eraan is zeer makkelijk omdat de lonten van de knallers uit de timefuse steken, gewoon met wat schilders tape verbinden of tie-wraps.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan