Zena Megastore Olen

Je kunt die 25 % ook voor de cakebox gebruiken in olen,tevens goed idee voor de mascleta

Laatst bewerkt:
vond het afgelopen maandag wel meevallen, 2x iets tegengekomen, maar niks geen oponthoud. voor Geel een keer extra stoplichten bij wegwerkzaamheden en in Geel zelf een hele korte omleiding

Nieuw!!
ZENA-TRAAT... Goedgekeurd door Mao!

Vanaf nu enkel verkrijgbaar bij Zena Vuurwerk Olen & Baarle!
Introductie-prijs: € 5,50!

Pssst: denk aan je Lvc pas of nieuwsbrief-sticker & geniet van een heuse korting!! Zena-Traat2.jpg

Ik weet niet of dit de goede manier is of plaats maar ik wil toch een compliment uitdelen namens mijn vrouw en mijzelf aan het gehele team in de megastore voor jullie enthousiasme service en behulpzaamheid naar ons en andere klanten.ondanks mijn leesblindheid:wink:hebben jullie dmv een grote korting ons komende oud en nieuw in een mooi feest omgetoverd:holland:daarvoor hartelijk dank

Wat een bizarre acties weer, alleen die Loki al en dan de warrior collection zijn gewoon te vet voor woorden. Heel veel winkelplezier voor degenen die die kant op gaan :)

Vandaag voor het eerst naar olen geweest, helaas viel dit een beetje tegen. Bestelling afrekenen ging allemaal heel snel, maar daarna mocht ik een slordig uurtje wachten voordat de bestelling er eindelijk was, volgende keer toch maar weer naar het vertrouwde baarle!

Back
Bovenaan