[Pyrostar] Color Celebration

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit!
Wel een leuke mat alleen zit ik weer zo met dat "je hebt er maar 1"
Ik heb niet zo een groot budget dit jaar, dat komt omdat ik dan toch weer een ps3 koop en Black Ops en Cataclysm Pre-order en dan toch weer dat concert...
Nja als het uitkomt ga ik hem zeker halen! Maar ik dnek toch dat ik voor de Corsiars ga...
Mooi filmpje trouwens, ik heb niets tegen de tunnel hoor.
Eigenlijk durf ik dit niet te posten maar: ik denk niet dat iemand het hier echt slecht bedoelt meer als tip, alleen dit komt er niet echt uit ofso...

BTW: Extrimedes, die vlinder met kerstmuts is GEWELDIG xD

vond het een mooie aanvulling op de bestande matten, knalt lekker, goed tempo en allemaal kleure die in het rond vliegen. toffe mat!

Geen alternatief met dezelfde hardheid eigenlijk, maar als je naar loots gaat kan je toch net zo goed even langs pyroshop lopen zo'n 50 meter om de hoek?

De Color Celebration kost nu in de aanbieding €.16,-.

Hierbij een voorbeeld, geupload door mollyman25.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb dit ding dit jaar ook mogen meemaken...
Persoonlijk vind ik het idee erachter (een mooie en leuke combinatie van knal en sier) erg aansprekend, maar iedereen schrok zich het apenlazerus van al die gekleurde komeetjes die dus echt een behoorlijk eind van de mat af schoten richting (welke richting? :bonk: echt niet te voorspellen!) het publiek wat op best een normale afstand stond toe te kijken. Ik vond dat best gevaarlijk, en zou hem daarom niet graag weer zien, op de afstand waarop ik en de andere toeschouwers hem nu gezien hebben.

Zit er iets van een lading aan die komeetjes die ervoor zorgt dat deze zo ver wegspringen? Zo ja, dan zou die best iets minder kunnen lijkt mij...Ik denk dat deze mat dan echt een hele fijne en toffe aanwinst kan zijn!

Ik heb dit ding dit jaar ook mogen meemaken...
Persoonlijk vind ik het idee erachter (een mooie en leuke combinatie van knal en sier) erg aansprekend, maar iedereen schrok zich het apenlazerus van al die gekleurde komeetjes die dus echt een behoorlijk eind van de mat af schoten richting (welke richting? :bonk: echt niet te voorspellen!) het publiek wat op best een normale afstand stond toe te kijken. Ik vond dat best gevaarlijk, en zou hem daarom niet graag weer zien, op de afstand waarop ik en de andere toeschouwers hem nu gezien hebben.

Zit er iets van een lading aan die komeetjes die ervoor zorgt dat deze zo ver wegspringen? Zo ja, dan zou die best iets minder kunnen lijkt mij...Ik denk dat deze mat dan echt een hele fijne en toffe aanwinst kan zijn!

Gewoon op een gepaste plaats afsteken dan heb je dit probleem niet. Heb ze ieder jaar nooit problemen mee gehad

En wat is volgens jouw een gepaste plaats? Midden in een weiland?

Het merendeel van de mensen die deze mat kopen hebben waarschijnlijk niet echt die mogelijkheid, en dus vind ik het belangrijk dat mensen beseffen dat die komeetjes zo ver van die mat af kunnen komen, zodat men zich er 'enigszins' op kunnen voorbereiden dan...als je je er op kunt voorbereiden überhaupt.

Niet midden in een weiland maar ook niet midden in een smalle straat. Gewoon even wat meer ruimte opzoeken, simpel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan