[Pyrostar] Celebration Cracker 50.000

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Celebration Cracker 45.000
Artikelnummer: 3004
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: De originele chineese rol met 45.000 shots van maar liefst 6,5 meter.
Prijs: €45,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Pyrostar voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook van deze mat is blijkbaar heel weinig info?
Lijkt mij apart daar dit soort matten het vaak wel goed doen, kan het mis hebben natuurlijk!

Het schijnt dat deze mat juist erg goed is; ik hoor er erg veel goede verhalen over, maar ik heb hem zelf nog nooit mogen afsteken. Daar komt binnenkort waarschijnlijk wel verandering in.

de mat is sinds vorig jaar omgedoopt naar de naam 50.000 dit omdat de lengte 6,5meter is als hij is uitgerold, het is een vrij snelle/heftige mat

Nostalgie is hier op zijn plaats! In de jaren 90 de 50.000 van horse brand was mijn eerste chinese!
Prachtig product van pyrostar de 50.000. Dit jaar zeker aanschaffen:cool:

Iets wat off-topic maar is de 100k van pyrostar ook zo een topper? en vergelijkbaar met een horse brand?
Wellicht beter in het daarvoor bestemde topic plaatsen voor antwoord?

heb hem afgelopen nacht afgestoken, mijn complimenten aan pyrostar oude tijden deden herleven lekker geweld en snelheid in deze mat eveneens de heerlijk harde en krachige eindbom, echter miste ik op al mijn pyrostar rollen een ophanglus dat was weer wat minder

oeiii das nou jammer want deze wou ik wel mee nemen volgend weekend :P
maar daar is vast een goede vervanger voor te vinden, thnx voor het delen pim

Ja dat dacht ik dus ookal! Nog meer ervaringen met deze en de hindoe 4000?

Dit kan je toch niet gaan vergelijken met een hindoe 4000, is mijn mening dan kerel. Deze mat zorgt voor velen malen meer geweld dan een hindoe 4000.
Daarbij is het een idee om je vraag over de hindoe 4000 in het daarvoor bestemde topic te plaatsen?

Uit hoeveel delen bestaat deze mat?

Ik heb hem vorig jaar gehad, en ik zei meteen in mijzelf toen je die vraag stelde dat hij uit 1 stuk bestond. Althans dat kan ik me herinneren.
Maar nu begin ik toch echt weer te twijfelen of het geen 2 delen waren.

Het is een deel, evenals de Giga Flash, ook van pyrostar.
waarom denk/dacht je dat het er 2 zijn?
Je mag alleen geen 100k's in belgie uit een stuk hebben. 45 mag wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan