[Pyrostar] Celebration Cracker 50.000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een deel, evenals de Giga Flash, ook van pyrostar.
waarom denk/dacht je dat het er 2 zijn?
Je mag alleen geen 100k's in belgie uit een stuk hebben. 45 mag wel.

Er staat volgens mij nergens dat je geen 100k op 1 stuk mag hebben, volgens mij mag dit ook gewoon. De max voor 1 mat (dus 1 deel van een mat) is gewoon 250 gram. Voor een 100k betekent dit 3 delen van 250 gram meestal, soms ook 4 delen. Kennelijk heeft pyrostar een 50k op 1 deel met "slechts" 250 gram. Maar hij is wel bizar goed voor die 250 gram.

Het is een deel, evenals de Giga Flash, ook van pyrostar.
waarom denk/dacht je dat het er 2 zijn?
Je mag alleen geen 100k's in belgie uit een stuk hebben. 45 mag wel.

Ik mag best een 100.000klapper uit 1 stuk verkopen!
Echter mag er dan niet meer dan 250 gram over heel de rol verdeeld zitten.
Nu snap je wel dat, dat de knal (meestal) niet ten goeden komt.
Daarom delen ze de 100k in 2 stukken.
2x250gram is 500 gram .
enzv enzv
Imprensiepe mogen ze een 300k in 6 stukken verkopen.
Alleen zal dat niet relevant zijn met de werkenlijke verkoop!

ag ja!
Ik vind de 45k een erg mooie mat!
Hard en veel snippers zoals een goede rol moet zijn!

[edit] Molyman was me net voor:wink:

Er staat volgens mij nergens dat je geen 100k op 1 stuk mag hebben, volgens mij mag dit ook gewoon. De max voor 1 mat (dus 1 deel van een mat) is gewoon 250 gram. Voor een 100k betekent dit 3 delen van 250 gram meestal, soms ook 4 delen. Kennelijk heeft pyrostar een 50k op 1 deel met "slechts" 250 gram. Maar hij is wel bizar goed voor die 250 gram.

Er zit goede kwaliteit flash in die matten. Dat kan ik aan jouw filmpje aflezen zelfs. Dat leer je wel na jaren haha.

Nostalgie is hier op zijn plaats! In de jaren 90 de 50.000 van horse brand was mijn eerste chinese!
Prachtig product van pyrostar de 50.000. Dit jaar zeker aanschaffen

Snap echt niet dat men de celebration rollen vergelijkt met de vroegere Horsebrands. Die waren echt stukke beter dan de rollen van nu.

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap echt niet dat men de celebration rollen vergelijkt met de vroegere Horsebrands. Die waren echt stukke beter dan de rollen van nu.

Heb jij de 45k dan gehad van pyrostar? Ik heb zowel de vroegere matten gehad, als deze van pyrostar en geloof me, er zit gewoon geen verschil in. Nu heb ik die van mij heel goed opgeslagen gehad en zelfs nog een maandje laten drogen, maar het was een bizar goede mat, zo heb ik ze 10 jaar niet gezien.
Ik vind pyrostar qua sier niet goed, maar qua knal, matten en pijlen hebben ze bij toch echt een streepje voor op de rest.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik sluit me volledig aan bij het verhaal hier boven. zelf vroeger diverse rollen van bex gehad en deze rammelen net zo lekker als de oude. ik zeg testen als je de kans hebt!

Op dit filmpje ziet hij er weer minder uit.
Ik moet wel zeggen, ik droog mijn matten altijd 2 weken voor de kachel, dat zal wel een hoop schelen dan.

Dit jaar had ik de 100k van pyrostar, en dit was helemaal bizar!

Op dit filmpje ziet hij er weer minder uit.
Ik moet wel zeggen, ik droog mijn matten altijd 2 weken voor de kachel, dat zal wel een hoop schelen dan.

Dit jaar had ik de 100k van pyrostar, en dit was helemaal bizar!

Klopt inderdaad wij stonden ook versteld van deze matten.beste verkrijgbaar op het moment in belgie bruut harde eindbommen.

had hem ook weer, wat een lekkere rammer en in 1 teug knalt ie gewoon weg! echt een top product!! vast houden deze kwaliteit!

2 van deze tegelijk net na 12 uur!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Moet er wel bij zeggen dat ze 2 maandjes op een slechte/vochtige plek waren opgeslagen en heb ze verder niet gedroogd bij de kachel oid.
Daardoor zijn ze denk ik vrij traag en met minder geweld helaas, MAAR toch nog leuke mattten :bye:

Ik vind ze beter dan de original rollen en moet zeggen vanuit bovenstaande film dat het niet te horen is dat ze slecht waren ogeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan