• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Bombero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dit toch echt een mooi product om zijn uiterlijk.
Heb zelf de knal nog nooit in RL gehoord, maar na het bekijken van de filmpjes ben ik er toch tevreden over! Hoop deze knaller eens in het echt tegen te komen op straat, dan kan ik een beter oordeel vellen.

Ik vind dit toch echt een mooi product om zijn uiterlijk.
Heb zelf de knal nog nooit in RL gehoord, maar na het bekijken van de filmpjes ben ik er toch tevreden over! Hoop deze knaller eens in het echt tegen te komen op straat, dan kan ik een beter oordeel vellen.

Je zal er van schrikken als je hem voor het eerst hoort. Ik heb zelf een slof (50 stuks) Supero's hier liggen, die hebben dezelfde knal als de Bombero, heb er 1 geprobeerd en ze gaan écht hard! Ik stond er toch wel een beetje verstelt van.

Super goed voor belgisch :D supero is beter dat wel :)

Mwa, ik ben een iets andere mening toegedaan: Bombero is vergelijkbaar met Supero, wat doffer/harder, bovendien makkelijker weggooien omdat hij geen staart heeft, prijs is gelijk. Jammer genoeg zelf beiden nog nooit gehad maar wel meegemaakt...
Maar goed, waarom is de supero in jouw ogen beter? Een verklaring geeft je post wat meer inhoud en is dus informatiever. Een 'lege' post als deze hebben we niet veel aan.

Laatst bewerkt:
Ik vind de Supero ook beter, maar dat verschil is amper hoorbaar, maar je kunt het wel voelen.
Maar de Supero is inderdaad heel lastig weg te gooien, door de staart (en natuurlijk doordat Spaanse knallers niks wegen).
En de Mammoth, is die even hard als deze?
Kan je die makkelijker weggooien?
Anders ga ik wel weer voor de Scorpio's, want die zijn wel makkelijk te gooien, doordat ze zo groot zijn en een hele harde huls hebben.
~Flipperkip

PS: Sorry, ik ging een beetje offtopic.

3025.png

Vernieuwde versie en nog steeds de beste knaller van België!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan