100 schoten, dat betekend wanneer het een echte 500 grammer is dat er 5 gram PTS per schot in zit, dan mag je er alweer niet te veel van verwachten. Maar ik moet wel zeggen dat ik vorig jaar de Pyro 4 had, de 70 schots waaier van Pyrostar (eigen lijn) en die viel echt niet tegen terwijl het toen nog maximaal gevuld was met 250 gram PTS! Hopelijk komen er snel films van de nieuwe producten.
Ik zag trouwens eerder voorbij komen dat er Display Rockets verkocht werden bij Pyroshop. Dat vind ik persoonlijk echt heel tof. Display Rockets zijn vuurpijlen van Broekhoff International (volgens mij gewoon de Nederlandse importeur) en bevatten 40 gram per stuk. Hier werden ze verkocht voor 10 euro (Hollandivani/Zwarte Markt) en de adviesprijs was 19,95. Ze kosten bij Pyroshop 12,50, voor die prijs zou ik ze echt niet laten staan het zijn hele leuke pijlen met misschien wat standaard boeketten (gekleurde peonies en crackling) maar zijn wel groot in uitwerking.
Hier nog wat foto's uit 2006. Wat een mooie ochtend was dat, in de vrieskou om 03.30 al staan wachten in Beverwijk om je vuurwerk goedkoop te halen. Denk dat ik 60 euro kwijt was voor dit allemaal.