Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Nieuwe Aanbiedingen
Het nieuwe vuurwerk seizoen gaat 1 september weer van start;

Dit vieren we bij Pyroshop met tal van leuke aanbiedingen:

Crackle crossete 11 shots batterij met crossets en crackling boeketten normaal nu 13€

Trapezia 30 shots waaier met aan de zijkanten felle tails in het midden diverse blink boeketten normaal nu 17,50€

Blaster 31shots cake met crackling tail en gekluerde ster boeketten, normaal nu 17,50€

AVPwaaier cake shoot em up normaal nu 25€

Sonic 48 sh tail normaal nu Vaste super actie 3 voor 9€

Display rockets 6 vuurpijlen van 40gram normaal nu 12,50

Rocket assortment snits 14 pijlen tot 40gr normal 24,95 nu 20€

Match crackers de originele groene strijker extra hard

First spectacle familie assortiment met 6 fonteinen die elk 1minuut branden en 1x 10sh cake Normaal nu slecht 25€

Heavenly red 7shots cake met 3 verschillende effeten 6€ nu 1 kopen +1 GRATIS

pyroshop.be

Er komen deze jaar ook nieuwe pijlen pakketen binnen bij pyrostar,hiervan heb ik een aantal foto's van mogen maken.
Een pakket genaamd blitz rakete,6 pijlen met 50 gram inhoud.Sier met knallen,en heeft een soort meerslagen effect.
bild1533.jpg

bild1534.jpg

bild1527.jpg

En de rocket box,6 pijlen met 75 gram inhoud.
bild1541.jpg

bild1542.jpg

Gelieve de foto's niet over te nemen zonder toestemming

Laatst bewerkt:
Ben nog steeds zeer benieuwd naar deze nieuwe pijlen. Kijken of de 6 pijlen beter zijn dan de Topstars (qua prijs/effect).

ik ben erg benieuwd, ik vind pyrostar toch wel de topper op pijlengebied tegenwordig, ( consumenten vuurwerk ).
ik ben benieuwd wanneer deze binnen komen, en of ze al getest zijn, prijzen etc.

grtz.

Goede naam ook! Denk dat veel mensen deze pijlen zien als de blitzknall rakete die een aantal jaar geleden nog verkocht werd, dit was een lawinepijl.

xtreem.jpg

Het nieuwe vuurwerk seizoen gaat 1 september weer van start;

Dit vieren we bij Pyroshop met tal van leuke aanbiedingen:

Crackle crossete 11 shots batterij met crossets en crackling boeketten normaal nu 13€

Trapezia 30 shots waaier met aan de zijkanten felle tails in het midden diverse blink boeketten normaal nu 17,50€

Blaster 31shots cake met crackling tail en gekluerde ster boeketten, normaal nu 17,50€

AVPwaaier cake shoot em up normaal nu 25€

Sonic 48 sh tail normaal nu Vaste super actie 3 voor 9€

Display rockets 6 vuurpijlen van 40gram normaal nu 12,50

Rocket assortment snits 14 pijlen tot 40gr normal 24,95 nu 20€

First spectacle familie assortiment met 6 fonteinen die elk 1minuut branden en 1x 10sh cake Normaal nu slecht 25€

Heavenly red 7shots cake met 3 verschillende effeten 6€ nu 1 kopen +1 GRATIS

Verder altijd nog aanbiedingen met knalvuurwerk in de winkel!!

Pyroshop
Molenstraat 6
Baarle-hertog

Bron: kevin op AVP

Vanaf de website:

Openingstijden September
Dag Open Gesloten
Maandag 10:00 16:30
Dinsdag 10:00 16:30
Woensdag 10:00 16:30
Donderdag 10:00 16:30
Vrijdag 10:00 16:30
Zaterdag 10:00 16:30
Zondag 10:00 16:30

Prijslijst
Zeer binnenkort verschijnt hier de nieuwe prijslijst van 2011!

Top Stars staan er niet bij? Verder Orbital en Star Way toch wel erg duur. Bombero's euro goedkoper :)

Foto's van een aantal nieuwe 500 grams producten bij pyroshop.
bild1561.jpg

bild1563.jpg

bild1569.jpg

bild1574.jpg

bild1605.jpg

bild1607.jpg

bild1564.jpg

bild1561.jpg

bild1572.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

100 schoten, dat betekend wanneer het een echte 500 grammer is dat er 5 gram PTS per schot in zit, dan mag je er alweer niet te veel van verwachten. Maar ik moet wel zeggen dat ik vorig jaar de Pyro 4 had, de 70 schots waaier van Pyrostar (eigen lijn) en die viel echt niet tegen terwijl het toen nog maximaal gevuld was met 250 gram PTS! Hopelijk komen er snel films van de nieuwe producten.

Ik zag trouwens eerder voorbij komen dat er Display Rockets verkocht werden bij Pyroshop. Dat vind ik persoonlijk echt heel tof. Display Rockets zijn vuurpijlen van Broekhoff International (volgens mij gewoon de Nederlandse importeur) en bevatten 40 gram per stuk. Hier werden ze verkocht voor 10 euro (Hollandivani/Zwarte Markt) en de adviesprijs was 19,95. Ze kosten bij Pyroshop 12,50, voor die prijs zou ik ze echt niet laten staan het zijn hele leuke pijlen met misschien wat standaard boeketten (gekleurde peonies en crackling) maar zijn wel groot in uitwerking.

Hier nog wat foto's uit 2006. Wat een mooie ochtend was dat, in de vrieskou om 03.30 al staan wachten in Beverwijk om je vuurwerk goedkoop te halen. Denk dat ik 60 euro kwijt was voor dit allemaal.

Die Feilong Multibox ziet er toch wel pro uit. 50,- euro voor 100 shots, ben benieuwd!

Inderdaad. En op voorbaat al een acceptabele prijs.
Heb al vaker 100shots 500grammers voorbij zien komen en met een beetje kennis en wijsheid valt daar echt nog wel wat van te maken.

Back
Bovenaan