Pyros Discovery Channel

Het is een erg leuk en interessant programma om te kijken. Geeft een leuk kijkje in het organiseren van vuurwerk evenementen. En er komen hele mooie beelden voor bij.

De show die geschoten wordt in Zuid-Korea, echt te ziek voor woorden!!

Heb nu de eerste twee afleveringen gezien, erg leuk moet ik zeggen. Weet iemand van jullie of dit al uitgezonden word in nederland? Anders ga ik alles opnemen denk ik ....

Heb nu de eerste twee afleveringen gezien, erg leuk moet ik zeggen. Weet iemand van jullie of dit al uitgezonden word in nederland? Anders ga ik alles opnemen denk ik ....

volgens mij heb ik een keer zo'n reclame gezien ,dus wellicht word dit ook in nl uitgezonden

Het wordt nog niet uitgezonden op de Nederlandse discovery.
Daarom bedank ik Burning Salvo voor de Uploads.:bye:

Blijft mooi om te zien, al heb ik ze volgens mij al een keer voorbij zien op Discovery Channel hoor

Helaas niet in Nederland te zien nee.. mijn Engels is ook vrij brak dus had 'm liever met ondertiteling bekeken :p

leuke aflvering van discovery channel over vuurwerkshows met lux uit mexico!
http://www.youtube.com/watch?v=8XRFTyuo8cE&feature=g-all-u

Werkelijk schitterende aflevering!
Prachtige beelden, mooie shows en geweldige sfeer.. meerdere malen kippenvel!
Schitterend om te zien wat de vuurwerkcultuur kan verschillen per land met ons landje natuurlijk als meest streng!
Mortieren tegen elkaar aantrekken met een spanband, schieten vanaf een eeuwenoude kathedraal of toch maar gewoon vanaf een meterslange brug waarover de auto's nog gewoon rijden?
Prachtig!! Ontzettend bedankt voor het uploaden en ik ga zeker de andere delen ook bekijken!

Laat mij maar de rest van mijn leven stars rollen en testen als de "master alchemist" in australie ! Wow wat een droombaan.... constant nieuwe effecten bedenken... pfff ik ga lekker dromen vannacht :)

Wat een goed pak zeg @ 5:06.. hier kunnen de chinezen nog wat van leren om hun longen goed te houden ! Allemaal veel beter geregeld.. fijn om te zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
aflevering 1 en 2 zijn super om te zien, vooral omdat ik zelf bij Fallas geweest ben in Valencia en dan is het wel top om te zien hoe de mannen daar aan het werk zijn!

Aflevering 3 is leuk om te zien hoeveel stress een show kan opleveren wanneer niet alles gaat zoals gepland in zo'n groot project, maar de ontlading is dan ook super wanneer het dan toch lukt!
Ook leuk om te zien dat in een programma van een bedrijf niet alleen de dingen te zien zijn die goed gaan.. ook de tegenslagen worden eerlijk vastgelegd.

alvast bedankt,ok al heb ik hem al gezien haha, ben benieuwd naar de afleveringen 6en7. kan geen torrentjes oid vinden.

Back
Bovenaan