Pyronale 2013

pyroboy

VWC lid
Het programma voor Pyronale 2013 is bekend!

Vrijdag 6 september 2013

Deuren geopend; 18.30u
Aanvang eerste show: 20.45u
Eindtijd laatste show: 22.30u

Kroatië Mirnovec Pirotehnika
Polen Surex
Finland JoHo Pyro

Eindshow; Flashart

Zaterdag 7 september 2013

Deuren geopend: 18.30u
Aanvang eerste show: 20.45u
Einde laatste show: 23.00u

Filipijnen Dragon Fireworks
Griekenland Kanellopoulos Fireworks
Spanje Pirotecnia Zaragozana

Eindshow; Flashart

Entree;

Staanplaats;
Vrijdag 21,85 euro
Zaterdag 21,85 euro

Tribuneplaats;
Vrijdag 44,85 euro
Zaterdag 44,85 euro

Laatst bewerkt:
Op zeker ben ik weer aanwezig dit jaar! Interessante line-up met een aantal bekende en (voor mij) zeer onbekende namen!

De bokalen die weer gewonnen kunnen worden;

Pokale.jpg

Voor degenen die niet zo bekend zijn met deze show kan ik er bij vermelden dat dit in Berlijn plaats vind.

Zo dan zijn mooie namen vooral Pirotecnia Zaragozana ben heel benieuwt naar.
Denk dat maar poging ga wagen om er bij te zijn :)

Zit denk ik niet meer in het budget dit jaar om deze mee te pakken, ga hier ooit nog wel eens kijken.

Afgelopen jaar zelf voor het eerst geweest als "pers" samen met Jaco (DsNL)
Het was een super festival.. Leuk programma, goede opzet, prima geluid en ook de inwendige mens wordt zeer goed verzorgd zoals we wel gewend zijn van de Duitsers :)

Dit jaar dus zeker weer aanwezig!

Jaaaaa eindelijk mogen de naampjes openbaar gemaakt worden. ik had de lijst al een paar weken in mijn bezit :D ik vind het een zeer interessante mooie Line-up!

We zullen wederom aanwezig zijn om dit festival in beeld te brengen. we zijn gevraagd door de Firma's Dragon fireworks en Zaragozana om hun shows in beeld te brengen. Dragon Fireworks zullen we zelfs een handje gaan helpen met hun show :)

@Pyroboy: Hopelijk is het wat minder druk op de pers trinune.. en zullen sommige lieden zich wat meer discreter op stellen zeg maar he :p

Zeker een mooie lijst, ik sla hem over, maar wens diegenen die gaan nu alvast veel plezier. Zeker iets om naar uit te kijken!

JoHo Pyro maakt er wel wat moois van zeg. Ik ben zeer benieuwd en heb hoge verwachtingen. We gaan het voor het eerst meemaken dit jaar. Na Valencia, Parijs in een andere grote stad cultuur snuiven. Potje bier erbij, wat kan ons gebeuren...

Leuk dat de orginisatoren van diverse festivals Griekse bedrijven uitnodigen op hun festivals. Zij hebben zo goed als geen werk meer in hun eigen land met de zware bezuinigingen.

Als Nederlander een ticket kopen is vrij lastig. Je kan namelijk alleen via Duitse systemen betalen.
Mocht het nu niet lukken.. dan even een mailtje aan de organisatie.

Het hotel is geboekt.. de perskaarten zijn binnen..

Gezellig een lang weekendje Berlijn samen met Jaco (DsNL) dus :)
Heb er zin in!

Ook hier staan we reeds in de startblokken! Morris, heb je de plekken op het dak van het stadion al reeds besproken? :D

Ik ben da bij! (veur het eerst)
Ben erg benieuwd.
Er zitten wel aardig wat regels verbonden aan de shows toch?
Geen saluuts geloof ik. meen dat een keer pyros gezien te hebben...
effin zonder saluuts het ook wel leuk kunnen zijn. :-)

En na het vuurwerk het Berlijnse nachtleven in.
Dikke techno clubs/feesten en alles in de stad... Heb er zin an!!!

Ben zelf ook aanwezig, maak er een lang weekend van, 2 dagen zitplaatsen op de rechtertribune.

Nog nooit zoiets meegemaakt (pyromusical), dus ben erg benieuwd :)!

Back
Bovenaan