Pyroguy's filmtopic

Pyroguy

VWC lid
Nu ik steeds meer probeer te filmen lijkt het me leuk een filmtopic te openen.
Hier zal ik regelmatig een filmpje neerzetten. Zullen vooral gewoon productfilms zijn die in de betreffende topics al wel te vinden zijn, maar ieder filmpje is mooi meegenomen toch? :)

Voor alle filmpjes geldt: Rechtsonder op 720p drukken voor betere kwaliteit.

Aftrappen met twee oude films:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat was ik zeker van plan. Vorig jaar zijn slechts enkele producten op film gekomen, hoop dit jaar vrijwel alles op film te krijgen. Ook overdag wil ik graag wat films maken.

Vette Marja van Marijn :) Leuk dingetje, maar wel prijzig..
+ YouTube Video

Tijd voor een nieuwe film. Ik zeg het nogmaals, vergeet niet rechtsonderin op 720p te drukken voor beter beeld.

Twee prachtige cakes met flinke boeketten. Had echter wel 10 euro van de prijs af gemogen. De cakes zijn nogal groot van formaat terwijl ze maar 9 shots hebben...
+ YouTube Video

Mooie filmpjes en wacht rustig op de filmpjes die je nog hebt en die er nog komen van aankomend oud en nieuw.

Vandaag tijd voor een mooie waaiercake, de New Kid on the Block van Bonfireworks.
Kost wat, meer zeker een mooie cake met mooie kleuren.
+ YouTube Video

Pyroguy, erg mooi in beeld gebracht, goede kwaliteit en een goede sfeer.

Bedankt voor het delen, ben benieuwd wat er nog gaat komen. :)

En weer een topic om in de gaten te houden.
Leuk topic tot nu met mooie/leuke filmpjes.
Bedankt voor dit topic.

Ook vandaag weer een nieuwe film die ik nog niet eerder op het forum heb gezet. De Wodka Blue van Bonfireworks. Zeer mooie cake met al dat blauw, maar ik had hem toch een beetje overschat door al de positieve reacties.

+ YouTube Video

Bedankt Stefan :) Maar zoals je ziet krijg ik ze nog steeds niet in het volledige scherm (zwarte randen)..

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video

Levitation van Herlat. Prachtige cake, gratis bij de Vuurwerk Totaal dealer. Zou hem denk ik niet kopen, maar het is wel een beauty :D

Twee top pijlen! :)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

En een heel oud filmpje, gefilmd met analoge camera. Mijn eerste echte pijlenpakket (veel een beetje tegen, vergelijk ze maar met de twee pijlen hierboven.. Zaten echter ook goede pijlen in)
+ YouTube Video

Eindelijk weer even tijd gevonden om een nieuwe film te plaatsen.
Meteen een lekker lange gekozen.
+ YouTube Video

Back
Bovenaan