Pyrofan#1 stopt als moderator op Vuurwerkcrew

pyrofan#1

VWC lid
Beste forumleden,

Hierbij deel ik jullie mede dat ik per 1 maart zal stoppen als moderator op Vuurwerkcrew. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en na 8 jaar als moderator is het voor mij goed geweest.

Ik ben ooit op Vuurwerkcrew terecht gekomen voor productinfo, informatie omtrent vuurwerkwinkels, freakacties en informatie over vuurwerkshows. Na een aantal jaren te hebben meegelezen zonder account was het tijd om een account aan te maken. Ik was dan ook enorm vereerd toen ik in 2016 werd benaderd met de vraag of ik interesse had in een rol als moderator op Vuurwerkcrew. In 2017 werd ik omgezet en ik heb dit 8 jaar met ontzettend veel passie en plezier mogen doen. Terugkijkend op al die jaren denk ik dat het mijn passie voor vuurwerk naar een hoger niveau heeft gebracht. Zo stond 2018 in het teken van een eerste keer Las Fallas en een eerste trip naar Italië (Adelfia). Dat waren echt tripjes voor in de boeken. Ook mocht ik in 2017 en 2018 Vuurwerkcrew vertegenwoordigen tijdens de Zena Trophy en in 2017 namen we wederom de beker mee naar huis. Iets waar ik anno 2025 nog geregeld met warme gevoelens aan terug denk. In al die jaren heb ik naast de tijd en gezelligheid online ook heel veel gezelligheid ervaren met de forumleden onderling tijdens open dagen bij winkeliers en bij shows in binnen- en buitenland. Ik heb van een flinke groep leden de persoon achter de nickname leren kennen en fijne contacten opgedaan.

In die periode van 8 jaar heb ik veel winkeliers bezocht, ben ik meerdere malen bij importeurs op bezoek geweest, diverse importeursdemo’s bezocht waaronder zelfs een keer een besloten testavond. Dit alles zijn voor mij speciale momenten waar ik zeer tevreden op terug kijk.

Mijn passie voor het bouwen van shows zal jullie vast niet ontgaan zijn. Het begon ooit met een enkele keer per jaar, maar dat is de laatste jaren wel anders. Van voetbalwedstrijden in de Eredivisie en KNVB beker, tot Koningsdag, decemberdemo’s en kermissen. Daarnaast zijn er ook erg veel besloten shows voor onder andere bedrijfs- en huwelijksfeesten en alles daar tussenin. De afgelopen 2 jaar heb ik ook meerdere shows in het buitenland mogen bouwen. Ik ben hierin helemaal in mijn element en hier gaat dan ook ontzettend veel tijd in zitten.

Ondanks dat ik zal stoppen als moderator op VWC blijft mijn passie onveranderd. Sterker nog, op deze manier kan ik mij nog meer gaan richten op het bouwen van shows. Daarnaast zal ik ook veelvuldig shows in binnen- en buitenland blijven bezoeken. Uiteraard zal ik zeker nog op Vuurwerkcrew te vinden zijn voor met name productinfo en productreviews. En naast vuurwerk wil ik mij ook meer gaan richten op een aantal andere interesses buiten het vuurwerk om en daar meer tijd voor vrij gaan maken.

Ik wil hierbij graag de volledige crew en de voormalig crewleden bedanken voor 8 fantastische jaren. Uiteraard wil ik ook alle forumleden hartelijk danken voor de geweldige passie die we hier samen kunnen delen. Als laatste een woord van dank naar een ieder binnen de branche (winkeliers, importeurs etc.) waarmee ik in de afgelopen jaren in mijn rol als moderator contact heb gehad.

Oprecht jammer dat je stopt Jordi, juist jouw uitgebreide en gedetailleerde verslagen van o.a. Shows en producten waren een fijne toevoeging.

Bedankt voor alle tijd en moeite die je in Vuurwerkcrew hebt gestopt:

Bedankt voor je bijdragen op het forum, je was voor mij vooral aanwezig voor de shows en uiteraard ook product topics en leuke uitgebreide verslagen ( dat laatste zullen we vast nog wel van jou zien in de aankomende jaren )

Bedankt Jordi,

8 jaar alweer, wat gaat de tijd snel. Zoals bovenstaande reacties ook al benoemen" je mooie uitgebreide analyses, meningen over producten springen er altijd mooi uit. Die hoop ik nog steeds voorbij te zien komen. Achter de schermen zit ook veel werk en dat kan alleen maar gemist worden, nogmaals dank daarvoor.

Lekker je passie volgen en genieten van de dingen die je leuk vind.

We spreken elkaar!

Jordi, bedankt! Voor je uitgebreide verslagen van bezoeken, shows en producten. Maar ook voor het leveren van informatie over met name shows, dat was toch wel jouw gedeelte op het forum.

Hopelijk zien we je nog terug op het forum met mooie verslagen van alles wat je doet. Veel succes en plezier daarbij.

Bedankt voor je inzet voor dit mooie forum en veel plezier met alles wat je doet, en gaat doen in de toekomst ! :applause:

Bedankt voor alles Jordi!! Heel veel succes gewenst!

Je blijft voor mij een grote influencer op het gebied van vuurwerk en neem jouw meningen altijd zeer serieus. Vond het al jammer dat ik dit jaar je verslag miste bij het toppers/flopper topic. Ik hoop nog vaak berichten van je te kunnen lezen hier. Het ga je goed!

Ga vooral wel door met jouw uiteenzetting van ervaringen van producten, eventueel eens een verslag van het bouwen van een show en dergelijke. Ook altijd leuk om te zien dat je van de nostalgische productwn een hoop af weet. Bedankt voor de 8 jaar dat je bij het modteam hoorde en heel veel plezier en succes bij het bouwen van shows en hetgeen wat jou nu in jouw priveleven bezighoudt!

Thanks!

Bedankt Jordi voor je inzet en mooie bijdrages al die jaren hier op het forum. Heel veel succes en plezier in de toekomst, ga genieten van de mooie plannen die je hebt

Bedankt voor tijd, moeite en energie die je in dit forum gestoken hebt. Bedankt ook voor de uitgebreide informatie over shows en dat je al jouw kennis en ervaringen met ons wilde delen.
Ik hoop nog veel van je te leren en zal jou zeker nog tegen komen.

Nogmaals bedankt voor alle inzet in al die jaren. Vele hele mooie bijdrages heb je neergezet, mooie lappen tekst over producten en shows! Bedankt voor alles en succes met alles in de toekomst.

Bedankt voor alles Jordi, tof dat je hier 8 jaar aan hebt willen toewijden. Jouw hobby heeft zich inderdaad naar een ander niveau ontwikkeld in de afgelopen 8 jaren en tof dat je daarmee doorgaat.
Hopelijk zullen we nog veel uitgebreide verslagen op het forum gaan zien van je en blijf je de sfeerfoto's delen met ons.
Succes met alles wat op jouw pad gaat komen! 💥👌🏻

Dank je Jordi voor alle inzet, je productkennis en de passie die in al je verslagen er dik bovenop ligt.

Ontzettend veel plezier en succes met al je shows! Ik hoop je nog vaak in binnen en buitenland voor bij te zien komen.

Ik ben je een enkele keer tegengekomen bij t bouwen van shows. de klassieker in de kuip zal ik niet gauw vergeten, naast elkaar op een stoeltje langs het veld de wedstrijd zien en vorig jaar t showtje voor mn 60e verjaardag, erg leuk. Succes met alles wat je in de toekomst ga doen.

Back
Bovenaan