Pyrofan#1 stopt als moderator op Vuurwerkcrew

Hoi Jordi, ondanks jou weloverwogen keuze vind ik het oprecht jammer dat je er mee stopt! Ik genoot altijd van je recensies, foto's en verhalen die nooit in 10 woorden waren samen te vatten ;) !

Wij kennen elkaar ook face to face van onder andere demo's! Ik hoop je daar ook gewoon weer te treffen zodat wij onze gesprekken over o.a. folders en winkels kunnen voortzetten!

Bedankt voor alle inzet hier op het forum en succes in de nabije toekomst! We gaan elkaar vast wel weer ergens zien!

Keep the fire burning! 💥

Bedankt voor je inzet Jordi, vooral je prachtige fotoverslagen vond ik persoonlijk altijd ontzettend fijn om te lezen !

Veel succes met alles, we gaan elkaar vast nog wel eens zien bij de shows ;)

Bedankt voor je inzet! Dankzij jullie kan dit forum bestaan zoals het nu is. Dus ook richting de anderen: chapeau!! Dank jullie wel!

Bedankt voor je bijdrage aan VWC als moderator! Ik weet uit ervaring dat er stiekem toch veel tijd in kan gaan zitten dus begrijpelijk.
Succes met de nieuwe invulling van je tijd! ;-)

Bedankt allemaal voor de super toffe reacties! Doet me echt goed om te lezen dat alle foto's, uitgebreide verslagen, analyses en andere uiteenzettingen erg gewaardeerd worden. Heb hier altijd veel passie en enthousiasme ingestoken en fijn om te lezen dat het ook heeft bijgedragen aan jullie hobby.

Je blijft voor mij een grote influencer op het gebied van vuurwerk en neem jouw meningen altijd zeer serieus.
Bedankt voor het compliment. Haha, nooit gedacht nog influencer te worden. Ik zal mij binnenkort maar eens gaan verdiepen in social media om dit verder op te gaan pakken 😂

Ik ben je een enkele keer tegengekomen bij t bouwen van shows. de klassieker in de kuip zal ik niet gauw vergeten, naast elkaar op een stoeltje langs het veld de wedstrijd zien en vorig jaar t showtje voor mn 60e verjaardag, erg leuk. Succes met alles wat je in de toekomst ga doen.
De Klassieker was echt onvergetelijk. Denk daar nog met enige regelmaat aan terug, hoe we daar zaten op de stoeltjes naast de ballenjongens aan het veld. Wat een beleving was dat. De verjaardagshow heb ik inmiddels ook al heel wat keren terug gekeken. Wij gaan elkaar zeker nog zien en wie weet wel weer eens samen bouwen.

Wij kennen elkaar ook face to face van onder andere demo's! Ik hoop je daar ook gewoon weer te treffen zodat wij onze gesprekken over o.a. folders en winkels kunnen voortzetten!
Keep the fire burning! 💥
Dat komt zeker goed. Ik geniet altijd enorm van de demo avonden bij onder andere Ano, Quartel, Vuurwerktotaal Zoetermeer etc., waarbij we echt met een leuke club forumleden bijeenkomen om samen te genieten van alle facetten van onze geweldige hobby. Zonder dat zou een decembermaand voor mij niet compleet zijn.

Lees dit nu pas....Je zal gemist worden! We houden contact iig, al is het voor een wandelende encyclopedie vraag, dan wel voor gewoon wat koetjes en kalfjes praat :wink:
Bedankt voor al je inzet op dit forum iig. Af en toe lees ik gewoon nog mee hoor! haha

Back
Bovenaan