Pyroclasm *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: HQN96S
Artikelnaam: Pyroclasm
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1886 gram
Aantal Schoten: 96 schoten
Effectomschrijving: De Pyroclasm maakt zijn kwaliteiten op deze compound volledig waar. Met one star pistils en creatieve effectcombinaties is dit de picasso van deze lijn. Bekijk de video en laat je verwonderen!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 50 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 199,99,-
68602ac268f47_700x700.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
:thumbsup::droolthum
DIT IS KRACHT

ja 200€ is fors maar ik vind het wel mooi, of dit gelijk presteert als een ander bekend merk weten we natuurlijk niet maar het is wel mooi om te zien dat ze bij deze importeur ook dikke nieuwe dozen presenteren.

hopelijk ergens te krijgen tussen de 130 en 160€

Wat een monsterlijk vette bak zeg, heeft heel wat weg van riakeo en als die in de buurt van riakeo kwaliteit komt, heb je echt een parel te pakken.

Ben ook echt wel eens benieuwd in welke fabriek dit is gemaakt, bedoel we kennen allemaal wel de voorgaande producten van toppers en dat was hit or miss maar nooit van deze potentie. 🤩

die 150€ is niet zo heel gek naast een riakeo

Ben ook echt wel eens benieuwd in welke fabriek dit is gemaakt, bedoel we kennen allemaal wel de voorgaande producten van toppers en dat was hit or miss maar nooit van deze potentie. 🤩
Komt van Pyroshine. Dit is de high end lijn van de fabriek naar ik me heb laten vertellen. Veel aandacht ook aan de verpakking. 3D bedrukking. Voor mij wel een teken dat er met zorg gewerkt is aan het product. Persoonlijk ben ik dus erg benieuwd.

Back
Bovenaan