Pyro Show Pack 1-1

Calim3ro

VWC lid
Artikelnummer: PSP 1-1
Artikelnaam: PyroShowpack 1-1
Bruto Gewicht: 2,3 Kilo
Netto Kruitgewicht: 470 Gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Golden tail to brocade crown
Tijdsduur: 27 sec.
Stijghoogte: -
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: €26,99 (adv. €45.-)

psp1-1_500px.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Crown effect lijkt bijzonder lang te blijven hangen. En nu maar hopen dat dit geen chinavideo is. Ga hem zeker op m'n lijstje zetten.

Wauw, wat een prachtige cake! Had hem zelf 1 keer, volgend jaar meerdere malen!

Heren, vorig jaar heb ik deze niet gekozen omdat ik de kans aanwezig achtte dat het een flop zou worden maar nu lees ik positieve dingen! Hoe was de cake in vergelijking tot de demo video's?

Mooie cakes uit deze serie inderdaad. Was van plan de 1-1, 1-3 en 1-22 door te lonten. Wat blijkt, er zit achter het karton dus nog een stuk lont verborgen met plastic koppelstukjes die tevens goed te gebruiken zijn als input voor elektrische ontstekers. Was mij nog niet opgevallen, anderen misschien wel, maar is erg handig :)

016-1.jpg

Top! Inderdaad erg handig. Zit het quickmatch zowel aan het begin als aan het einde van de cake (i.v.m. eventuele aanwezige finale)?

Jep, en zowel hoofdlont als reservelont zijn er mee uitgerust. Overigens niet alleen bij de 1-series deze connectors. Alle Heron single-rows hebben deze connectors ook, en mogelijk meer producten. Hier zit dan wel normale visco aan vast met duct-tape, maar bij het weghalen van deze tape kun je de visco eruit trekken en komen ook hier connectors tevoorschijn.

Heb deze 2x geschoten dit jaar, tegelijk, en wat een heerlijke gevulde lucht met alleen maar goud. Dit was voor mij toch wel dé topper, voor maar 27 euro heb je een heerlijke cake. Deze komt volgend jaar sowieso!

Laatst bewerkt:
Zo ey wat is dit een lekker cakje zeg!!

Deze moeten we toch maar gaan opschrijven!

Weet iemand toevallig de karton inhoud van dit ding?

Zo ey wat is dit een lekker cakje zeg!!

Deze moeten we toch maar gaan opschrijven!

Weet iemand toevallig de karton inhoud van dit ding?

Ik heb er wel 2 geschoten he, dus niet een. Maar ze kosten 27 euro per stuk, heb je voor 54 euro toch een prachtige cake. De karton inhoud is 6. Misschien dat je hem dan rond de 120 euro kan krijgen. Dan heb je echt een dikke bak!

Het kan aan mij liggen maar blijft bij de versie met mine het goud van het boeket veel minder lang hangen?

Tenminste zo lijkt het wel

Back
Bovenaan