Pyro outlet-store, Joure

Zeer geslaagde avond! Leuk winkeltje om eens langs te gaan. Tot de 28e!

Laatst bewerkt:
Was de lange rit meer dan waard.
Was een gezellige ne leuke avond. Veel mooie verhalen aangehoord.
Eten en drinken was prima geregeld, bunkers bekijken blijft altijd mooi.
En nog een leuke bestelling gedaan, helemaal top.

Sander, bedankt voor je tijd en gastvrijheid, geweldig.

Tot de 28ste:bye:.

Was inderdaad leuk om hier even een kijkje te nemen en bij te praten met wat freaks! :D

Succes met de verkoop :)

Ondanks dat omepje en ik wat aan de late kant waren :p heb ik me iig prima vermaakt hoor! Altijd goed om die lucht uit de bunker te ruiken en ff lekker te kletsen over vuurwerk met medefreaks. :D
Sander en consorten: Bedankt voor de gezellige avond!

Het was een topavond, de heren van Pyro-outlet allen bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige uren! Tot de 28ste! :D

Hallo vrienden vh kruit,

Wij vonden het ook een hele leuke avond en het is goed om te horen dat jullie allemaal tevreden huiswaarts zijn gekeerd om vervolgens tijdens de verkoopdagen terug te komen om jullie Super Korting bestellingen op te halen, hehehe...

Bedankt voor de leuke gesprekken, de bruikbare nieuwe informatie en de gekochte lootjes voor de verloting (waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat.)

Geniet van deze hele periode en tot ziens over een aantal weken in de PYRO OUTLET-STORE TE JOURE...

Groet,

Sander

@ Shinji: Door een fout stond de frontpage van vorig jaar erop, maar het assortiment is 2013...
De frontpage wordt omgezet naar de juiste versie.

@ Iedereen: Het grootste deel van het assortiment is te vinden in onze webshop, maar net als vorig jaar is het lonend om in de voorverkoop ook een kijkje in de winkel te komen nemen, omdat daar nog een stuk of 25 artikelen te vinden zijn die niet in de webshop staan.
O.a. veel grote cakes waar een "KARTONPRIJS" voor op te vragen is...

Geniet van deze periode!!!

lijkt er wel op, alleen staan alle prijzen van dit jaar op de site. Het lijkt toch wel op de nieuwe site,

Hallo vrienden van het kruit,

Onze webshop is open. www.pyro-outlet.nl
(De komende dagen worden er nog enkele artikelen toegevoegd.)

Bij een bestelling vanaf 25,- ontvangt u zowieso gratis vuurwerk....
Maar u krijgt ook u een actiecode... Stuur deze actiecode naar een vriend.
Gebruikt deze vriend de actiecode, dan ontvangt u er nog een gratis pijlenpakket bij! Uw vriend kan dit vervolgens ook weer doen bij een andere vriend etc etc etc
Klik op de link...
http://www.vuurwerkbestelling.nl/359/ZRJUBBJQ

Plaats dit bericht op je Facebook en maak kans op Salutecake2...

Naar aanleiding van de liefhebbersavond, gisteren nog een keertje langs geweest voor het plaatsen van een "kleine" bestelling!

Blijft een topwinkel met enthousiast en vakkundig personeel!

Sander bedankt!

Op de locatie waar vroeger een van mijn favoriete importeurs zat, zit tegenwoordig een van mijn favoriete winkels: de Pyro outlet-store. Vorig jaar al een leuke bestelling gedaan en op de 31e langs geweest voor nog meer acties. Afgelopen zondag tijdens de open dag een leuke rondleiding gehad door de gigantische bunkers en weer een mooie bestelling gedaan. Altijd top acties en mooie kartonprijzen. Tevens het klompje van de Mascletà Holandesa 2013 gespot!

oqwp6c.jpg

Vorig jaar hier goed bevallen, dus vanmiddag hier nog een leuke bestelling van €300 gedaan. Echt een top zaak is dit, van alles is mogelijk en goede adviezen! Wat mij betreft de beste winkel van het Noorden!

Vanochtend vroeg langsgeweest. Alles stond keurig klaar, meerdere bekende gezichten gezien. In mijn nog maar half wakkere zombiemodus heb ik eigenlijk de boel achterin gezet en vertrokken, zonder een ieder de beste wensen te doen....sry.
...en uiteraad bijdeze alsnog de beste wensen aan de gehele. crew. Topzaak, kom graag terug

Voor het tweede jaar op rij bij Pyro Outlet-Store geweest en hoef maar 1 woord te zeggen: Geweldige winkel! (of zijn dat 2 woorden?) Goede prijzen en leuke aanbiedingen.

Volgend jaar sowieso weer!

Dit jaar voor het eerst spullen gekocht in deze gezellig winkel, maar ik zal er dit jaar zeker weer te vinden zijn. Mooie acties en kortingen en geweldige services.

31 december hier snel nog even langs geweest om mijn bestelling op te halen. Kan niet anders zeggen dat het een gave winkel is met top personeel.

Sander nogmaals bedankt!

p.s. Het projectje liep geweldig en gelukkig zei ze JA!!! :D
(foto's en filmpjes volgen nog)

Back
Bovenaan