Pyro outlet-store, Joure

Hallo vrienden van het kruit,

Like de PYRO OUTLET-STORE JOURE op Facebook en win een karton " SALUTECAKE1 IN SHOCK "

De winnaars worden midden December bekend gemaakt en dienen de gewonnen prijs zelf op te halen tijdens de 3 verkoopdagen in Joure.

Succes en groet,

Sander

Daar gaan we dan zeker onze best voor doen.
Geweldige actie, bedankt daarvoor.

Hallo vrienden van het kruit,

Prachtig dat zoveel mensen zich hebben aangemeld voor de liefhebbersavond van 29 November!!!

Goede keus, want naast de bunkertour, verloting en hapje en drankje zullen de kortingen die ik jullie deze avond aan zal bieden, voor grote/blijde ogen gaan zorgen...

Tot vrijdagavond,

Klinkt goed! Helaas heb ik storingsdienst en kan ik niet weg uit Sneek. Iedereen die kan moet hier zeker heen gaan, top zaak! Ik kom snel langs zodra je de site/prijzen online hebt!

ben er bij!

@Pyro, valt er een tipje van de sluier te lichten m.b.t de producten? zag bij de broertjes van FPM een lijstje voor 2012 staan....of blijft het een verrasing tot vrijdag ? ;-)

@Scav. Een deel vd collectie is idem dito aan die van 2012, maar met nog meer actieprijzen en daar komen nog een stuk of 30 "nieuwkomers" bij!!!

Net terug van een gezellige avond bij Pyro Outlet!! Sander bedankt voor de drankjes en hapjes en het kletsen over vuurwerk!!

Mooie winkel met vakkundig personeel!

Weer onderweg naar huis! Was gezellig en een leuke bestelling gedaan. Leuke winkel.

Bedankt en tot 28 december :)

Tnx voor een geslaagde avond. Was top, tot de 28e en hopelijk volgend jaar :D

Back
Bovenaan