Pyro League

Potverdikke dat zie er toch best goed uit voor 20mm. Deze toch maar eens zien te scoren dit jaar.

Wat een mooi blokje zo zeg, ook voor de prijs die je regelmatig voorbij ziet komen. Wellicht toch maar eens erbij nemen, dit valt me echt niet tegen voor het kaliber.

Erg leuke box dit zeg, en dat voor 20mm. Vind de eerste cake wel het mooist, maar de andere 2 zijn ook prima. Kan ok de lijst.

Met zijn 827 gram had deze toch ook in twee cakes kunnen worden uitgevoerd, of heeft dit een speciale reden ?

Dit ziet er toch goed uit. Ik durfde het afgelopen jaar niet aan, maar deze heeft zich nu duidelijk bewezen. Voor 20mm en het geld een absolute no brainer.

Deze zojuist besteld! Na het zien van de straatfilms en behaalde plek in de lijst beste nieuwkomers dacht ik, die moet dit jaar in de collectie!

Voor onder de 50 euro nog beter :).

Dit jaar sowieso eentje van meepakken!
Klopt deze was vorige jaar bij de plantenhal in rhoon 45 euro volgens mijn alleen toen heb ik hem laten staan waar nu best spijt van heb hoplijke dit jaar weer voor de zelfde prijs tijdens de los verkoop want dan komt deze er zekers bij

Franeker en Steenbergen nog voor 49.95.

Net mijn interesse gewekt door mail van Bredavuurwerk. Maar door wat research blijkt dat dit bakkie toch voor 5 tientjes te koop is ipv 7.

Iemand toevallig Rotterdam en omstreken deze ook nog ergens gezien voor deze prijs?

Back
Bovenaan