Pyro Is Art Vuurwerk video's

Mooie update weer zeg, vooral de cake van broekhoff vind ik echt zeer mooi. Thnx PIA :handsup:

Een ieder de beste wensen.

Ondanks alle ellende heb ik een prachtig relaxte oudejaarsdag gekend. Uiteraard met een hoop vuurwerk.
Helaas was de goede camera niet beschikbaar dus is er een hoop gefilmd met de telefooncamera.

We beginnen met een absolute parel van Evolution, De Skyline On Fire:

Bushwackers, Eurostar in tweevoud. Hier heb ik echt enorm van genoten:

2 minute pyroshow, Broekhoff. Dit assortiment heeft mij positief verrast. Dikke boeketten en dito burst:

Mooie films weer PIA, vooral die eerste met de bushwalkers, die ziet er echt heel gaaf uit zo per 2 zeg.

Na een aardige tijd niet of nauwelijks meer gefilmd te hebben, is er deze oudejaarsdag, ondanks ruzie met de camera, toch wel het een en ander gefilmd.

Een ieder nog de beste wensen. En uiteraard een hoop gezondheid, geluk en liefde toegewenst.

De Mean Machine/Bora Bora had ik last minute gekocht voor de volle prijs, maar daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Wat een heerlijke rauwe bak blijft t toch ook. Crackling mines zijn een leuke toevoeging.

Vrouwlief stopte helaas met filmen na twee cakes, omdat ze, door de vertraging, dacht dat het afgelopen was. Gelukkig slingerde ze vlug de camera weer aan om verder te filmen. Beetje knip en plak, maar niet hinderlijk.

De beste wensen een ieder. Op naar een mooi en gezond 2024. Hopelijk hebben jullie net zo genoten van oudejaarsdag als ik. Maar daar ga ik wel van uit.

Back
Bovenaan