Pyro Duo [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
968_04.jpg

Artikelnummer: 968
Artikelnaam: Pyro Duo
Bruto Gewicht: 4.100 gr.
Aantal Cakes: 2
Effectomschrijving: 2 Megapotten met silver glitter willow effect en green glittering willow effect.
Richtprijs: €41,50
Verpakkingseenheid: 3/1
Film: Vuurwerktoko.nl
Pyro Duo nr.1 - Demo Wolff 2007
Pyro Duo nr.2 - Demo Wolff 2007

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Vooral die eerste pot vind ik erg mooi :)

En jup ik heb het geteld het waren 10 schoten :)

Laatst bewerkt door een moderator:
In feitte 2 dezelfde potten met hetzelfde effect alleen in een andere kleur (groen en zilver meen ik). Zou hier echt geen 41,50 voor neerleggen. Daarnaast lijken de kleuren (op film) ook nog erg op elkaar dus het schept de verbazing dat het twee dezelfde potten zijn.. :bye:

Zijn toch wel duidelijk verschillende cakes naar mijn mening, heb je de film bekeken?

Ik vind ze zelf zeer mooi, weet ook dat vorig jaar iemand ze heeft gehad die aangaf dat de effecten erg groot waren en ook hij vond ze prachtig. Effecten vind ik ook zeer goed, de 2e cake op film duidelijk beter als de eerste nog, maar het is echt goede glittering voor legale begrippen moet ik zeggen.

De prijs, ja, ik vind het inderdaad ook wel wat prijzig, maar het is zeker niet duur, zijn zat cakes die minder zijn en meer kosten. :wink:

Verbluffend mooie cakes. Zijn toch wel twee verschillende cakes hoor.
De een met overwegend mooie willows en de andere met overwegend glittering.
Een aanrader, ook al is ze wat aan de prijzige kant.
:cool: :cool:

41.50,- voor 2 cake is wel duur dan kan je beter pyro trio nemen. Gelukig kost dat pakket bij ons maar 30,-

Ik vind dit pakket zeer mooi en ga hem dan ookj nemen. Bij mijn dealer(www.vuurwerkdriel.nl) is ie maar....24,95 !!!!!:D:D

Edit: Dit filmpje is een andere dan op de site staat ??????

De assortimenten Pyro Duo en Pyro Quatrro zijn dit jaar in de uitverkoop en gaan bij veel dealers voor zachte prijzen weg.
De filmpjes moeten overeenkomen, gebruik van verschillende camera,s kan voor verschil van kwaliteit in de beelden zorgen.
Het filmpje van de website van Wolff moet zo wie zo goed zijn dus die zou ik voorlopig maar aanhouden.

:bye:

nee dit meen je niet. Ik vind het maar bagger.
echt van die standaard potjes, ze gaan niet eens zo hoog,
het effect komt tot aan de grond en er zit geen harde burst op.
zeker nog lang geen 41,50 waard per 2.

nee dit meen je niet. Ik vind het maar bagger.
echt van die standaard potjes, ze gaan niet eens zo hoog,
het effect komt tot aan de grond en er zit geen harde burst op.
zeker nog lang geen 41,50 waard per 2.

Pff, dit zijn dus echt mooie effecten en iedereen houd van andere effecten maar, ik snap echt niet wat jou probleem is.
Dit zijn echt mooie willows, en glittering effecten, allebij totaal andere effecten dus ik vind ze prima!
41.50 is inderdaad wat prijzig maar als je budget hoger is vind ik dit zeker aanraders.

Dit zijn gewoon 2 mooie cakes. De eerst heeft een nette willow en de tweede heeft ziek-grote boeketten.
Maar ik vind het wat overdreven om hier dan 41.50 voor te vragen.
Maar met de effecten is niets mis!
:bye:

njah ieder zijn mening:D
maar ik zou ze nooit kopen, ik vind het juist 1 van de meest mislukte cakes!
grappig, dat meningen zo anders kunnen zijn:p

njah ieder zijn mening:D
maar ik zou ze nooit kopen, ik vind het juist 1 van de meest mislukte cakes!
grappig, dat meningen zo anders kunnen zijn:p

weet je wel waar je over praat pubertje....dit zijn gewoon cakes van
het hoogste nivo !!!

Bij mijn dealer 19,95 , en ik kan maar 1 ding vermelden....superrrrrrrr cakes !!!

cheers:bye:
Mek

weet je wel waar je over praat pubertje....dit zijn gewoon cakes van
het hoogste nivo !!!

Bij mijn dealer 19,95 , en ik kan maar 1 ding vermelden....superrrrrrrr cakes !!!

cheers:bye:
Mek

Haha, pubertje!
Ben het totaal met je eens mek dit zijn echt super cakes!
Heb jij ze besteld?

:bye::bye:

Back
Bovenaan