Pyro Box

Dit is wel belabberd zeg... Afgaande op dit filmpje is alleen cake 2 de moeite waard. En dan zeggen ze nog: ''NIET VAN PROFESSIONEEL VUURWERK TE ONDERSCHEIDEN! '' :frusty: Cake 3 is gewoon een crackling tail potje, cake 4 ziet er ook mager uit en cake 1, tja... Ook niet veel soeps. Voor de €99 euro die hier in de meeste webwinkels voor gevraagd wordt is veeeeeeel beters te krijgen.

Word niet vrolijk van het filmpje (zag hem nu pas)
Welke idioot heeft dit nu weer bedacht.
Zwakke burst , matige effecten en een paar zielige crackling tails ........triest blokje.
Kruitinhoud van deze cake? : 150-200 gram?

Heb hem live gezien en vindt er 1 min punt aan ik zou beginnen met cake 3
Ik vindt het verder een hele sierlijke set en voor 0,52 - 0,68 p/sh mooi geprijsd.

wat wel raar is is dat dit als een combibox wordt verkocht. echter bij het openen van de doos blijkt elke cake maar 1 lont te hebben en geen reserve lont ook de cakes zijn niet genummerd. zijn hier meer ervaringen mee?

Laatst bewerkt:
in totaal stonden er 4 van deze boxen met oud en nieuw voor de deur (op de gok gekocht door mijn broertje en een vriend) en ondanks dat het reservelont ontbrak en er dus gefakkeld moest worden bleken het toch hele aardige cakes die absoluut veel beter zijn dat het filmpje doet vermoeden. Goede brede crackling tails, mooie volle mine en ondanks de wind toch nog redelijke boeketten. zeker geen 12u materiaal hoor maar voor de 18,75 per cake goed te doen

Volgens mij zei ik dat ook al Jappy.
live beter dan op de film.
Als ik het goed heb gemiddeld 400 gr per cake.
36sh voor €18,75

Back
Bovenaan