PvdA in Rijswijk: in 2014 geen vuurwerk meer toestaan

Dat wel, maar zijn voornamelijk partijen die schreeuwen om aandacht. Beetje jammer dat ze nooit verder kijken en alles geloven van de media.

Een verbod komt er toch niet is totaal niet te handhaven.

las vandaag nog een nieuwsbericht over Parijs 3 doden,1067 auto`s in de brand en 53.000 agenten nodig om de orde te handhaven tijdens oud en nieuw leuk feestje zonder vuurwerk of niet?:bonk:

Idd dan wordt het veeeel erger en ik denk dat er toch nog wel genoeg mensen zijn die dat door hebben en weten dat het komt van illegaal vuurwerk.

las vandaag nog een nieuwsbericht over Parijs 3 doden,1067 auto`s in de brand en 53.000 agenten nodig om de orde te handhaven tijdens oud en nieuw leuk feestje zonder vuurwerk of niet?:bonk:

En dan te bedenken dat dat alleen maar om Parijs gaat, een stad met 2,25 miljoen mensen. Hier in Nederland hebben we een behoorlijk hoge bevolkingsdichtheid, die er ook op zeker voor gaat zorgen dat de problemen zich gaan verplaatsen richting rellen en ongeregeldheden.

Daarnaast, als ik helemaal niet meer op een officieel tijdstip mag stoken, dan ga ik dat met ieder feestje wel uitbundig doen dmv groot en zwaar vuurwerk. (Dat blijft immers toch beschikbaar)

Juist en met machine geweren in Parijs want dat zijn agenten die niet mals zijn. Maar ook de bevolking is daar harder. Die schieten met rubberen kogels. Totaal een beeld wat wij (nog) niet kennen. Tenzij ze vuurwerk gaan verbieden. Brandstichting zullen explosief stijgen

Krijgen ze toch niet voor elkaar dat zou betekenen dat duizenden mensen verplicht zijn om buiten Rijswijk vuurwerk af te steken ik denk dat de meeste mensen daar niet akkoord mee gaan, we moeten ons niet al te druk overmaken die zielen poten van groen links en PvdA willen gewoon weer aandacht terwijl groen links helemaal niks te zeggen heb ze verliezen alleen maar zetels en nog denken ze dat ze alles kunnen roepen

Ben ik blij dat ik niet in Rijswijk woon. Is het niet zo dat die ene bekende vuurwerkwinkel daar zit die vaak reclame maakt op Omroep West? Ik weet t even niet zeker. Goed, PvdA is echt zo'n partij als GroenLinks. Ze zullen bij de eerst volgende verkiezingen net zo'n nederlaag ondergaan als Groenlinks dus bij de vorige deed. Zal niet snappen wie zo dom is om die verraders nog n stem te geven. Neemt niet weg, dat t wel steeds meer gehoord word over verbodje her en der en dat nu ook dus de politiek steeds meer zich erover gaat bekommeren. Normaliter boeit t ze geen reet, want t gaat alleen om centen, ma nu.

Ben ik blij dat ik niet in Rijswijk woon. Is het niet zo dat die ene bekende vuurwerkwinkel daar zit die vaak reclame maakt op Omroep West? Ik weet t even niet zeker. Goed, PvdA is echt zo'n partij als GroenLinks. Ze zullen bij de eerst volgende verkiezingen net zo'n nederlaag ondergaan als Groenlinks dus bij de vorige deed. Zal niet snappen wie zo dom is om die verraders nog n stem te geven. Neemt niet weg, dat t wel steeds meer gehoord word over verbodje her en der en dat nu ook dus de politiek steeds meer zich erover gaat bekommeren. Normaliter boeit t ze geen reet, want t gaat alleen om centen, ma nu.

Zoals ik al zei zijn ze er alweer van terug gekomen, nergens zorgen om te maken dus

Back
Bovenaan