Punisher

Heb hem toch niet gehaald, maar wel nieuwsgierig hoe deze nu presteerde. Iemand een ervaring en of filmpje ?

Ik had hem, viel niet tegen en viel niet mee, eigenlijk ongeveer waar voor het geld. Het was een filler omdat ik bepaalde cakes niet meer kon krijgen, dat deze er bij zat. Had in ieder geval niet het 'wow' effect waardoor hij op direct op de shortlist voor volgend O&N komt. Final Gold van Volt! zou, ook met minder schoten, mijn voorkeur boven deze houden.

Ik had hem, viel niet tegen en viel niet mee, eigenlijk ongeveer waar voor het geld. Het was een filler omdat ik bepaalde cakes niet meer kon krijgen, dat deze er bij zat. Had in ieder geval niet het 'wow' effect waardoor hij op direct op de shortlist voor volgend O&N komt. Final Gold van Volt! zou, ook met minder schoten, mijn voorkeur boven deze houden.
Hier ben ik het volledig mee eens!

Ik heb hem geschoten om 0000 omdat ik het idee had dat deze niet heel hoog kwam en dus nog wel te zien was in de mist. Lekker tempo, mooie effecten. Ja burst was niet heel hard maar dat had ik ook niet verwacht met deze tubes

Ik vond het wel een leuk boxje. Niet echt 00:00 waardig, maar prima stook spul voor tussendoor. Box schiet in een vrij hoog tempo de salvo's eruit waardoor het geheel best groot en vol lijkt.

Ik deel deze mening. Was leuk en voor de prijs spot on, maar ook vrij laat in de avond geschoten tussen al het 25/30 mm geweld. Voor een leuk prijsje misschien nog een herkansing. Doosje zelf was niks mis mee hoor goed tempo en prima voor 20mm.

Leuk doosje in de aanloop naar de transbomber. Had ze beide 2 keer staan en was een mooie opvulling voor het transbomber geweld. De kracht zit hem in het tempo/salvo’s. Leuk voor erbij maar niet enkelvoudig 00:00 materiaal!

Prachtig blok! Helaas verticaal gefilmd, maar daar worden de effecten niet minder van! Volgend jaar weer halen!

Als je nagaat wat je vroeger voor 55 euro kocht als cake... Bizar toch wat dit dan doet, heerlijk zoveel leuke salvo's en dat tempo is echt helemaal top. Alleen het eruit schieten is al leuk qua geluid.

Deze volledig onderschat en daarom niet gekocht, maar dit is er eentje die op de lijst staat voor komend jaar.

Was na de straatfilms al overtuigd, maar ook op de demo was ie weer erg goed, het geld helemaal waard.

Ga je geen spijt van krijgen. Ik heb er vorig jaar 2 gehad en was onder de indruk want er uit kwam.

Lekker ramboxje dit, de salvo's zijn van grote toevoeging als het maar 20mm tubes zijn. Alleen ben ik benieuwd naar de burst, is deze ook goed? Op sommige films lijkt dat wat mak over te komen. Iemand die toevallig weet of dit product in een kooi gaat? ( bij een karton uiteraard )

Laatst bewerkt:
Lekker ramboxje dit, de salvo's zijn van grote toevoeging als het maar 20mm tubes zijn. Alleen ben ik benieuwd naar de burst, is deze ook goed? Op sommige films lijkt dat wat mak over te komen. Iemand die toevallig weet ot dit product in een kooi gaat? ( bij een karton uiteraard )

Voor zover ik weet is dit product ongekooid.

Back
Bovenaan