Publieksmascleta Fallas, graag even stemmen

Geweldig dit, mooi om te zien dat veel vwc-leden fanatiek meestemmen. Volgens de site moet ik nog even wachten totdat ik weer mag stemmen. Zodra dit kan gaan mijn 3 stemmen weer naar Vallei.

Ook weer gestemd. Is toch mooi om te zien dat er zo veel Nederlandse liefhebbers stemmen op een Spaanse liefhebber, al kennen ze hem niet.

Dat is zeker waar, maar dit is een man die velen wellicht zouden kennen van gezicht. Uiteraard zijn het allemaal liefhebbers.

Vallai opgerukt naar 8. Loopt langzaam maar zeker in op de top-5. Er lijkt sprake van een sneeuwbaleffect. Twee deelnemers uit de top-10 hebben de strijd inmiddels gestaakt; krijgen er amper nog stemmen bij.

http://va.mascletacomposer.com/participaciones/public/ver?id=10180 (votar-cerrar-votar-cerrar-votar-cerrar)

Dat is zeker waar, maar dit is een man die velen wellicht zouden kennen van gezicht. Uiteraard zijn het allemaal liefhebbers.

Denk dat veel VWC-ers hem wel zullen kennen van gezicht. Zit altijd bij dat stoplicht, pal naast/voor de Nederlandse kolonie. Heeft overgewerkt om in maart drie weken vrij te kunnen zijn.

Jose.jpg

Dit is 'm dus. Afbeelding gemaakt toen hij nog op plaats 9 stond. Jose heeft toestemming gegeven om deze foto op VWC te plaatsen.

Inhaalrace gaat inmidddels onverminderd voort. Van de deelnemers in de top-10 heeft Jose de afgelopen 24 uur met afstand de meeste stemmen vergaard. Mijn inschatting is dat hij het gaat redden als het zo doorgaat.

http://va.mascletacomposer.com/participaciones/public/ver?id=10180 (votar-cerrar-votar-cerrar-votar-cerrar)

Ook vandaag weer 3x gestemd. De stemmen blijven binnenkomen lijkt het wel. Ik denk dat plaats 7 morgen op zijn minst word behaald. Want hij stijgt nu het snelst op de ranglijst.

Ik kon net achter mekaar doorklikken, gelijk 8 stemmen erbij, toen hield ie er mee op :p

Jwtjuh :bye:

ik zal per dsg 3x stemmen. ken de beste man niet, maar als hier gezegd wordt dat het een goede gozer is wil ik best ff klikken. ;-)
greetzzz

ik heb ook een ruim aantal keer gestemd. Ben benieuwd, weet er eerlijk gezegd heel weinig vanaf.

Maar ik help graag :)

hij heb nogal wat in te halen als hij nummer 1 wil worden. Zou een leuke uitdaging zijn voor ons en een leuke oefening om aan het einde van het jaar de polls weer te kunnen doen ;-)
greetzzz

Back
Bovenaan