Psycho Mania

Deze cake had ik dit jaar ook, na de demo in Gilze-Rijen wilde ik hem al hebben aangezien zo'n fluit net iets extra's geeft.

De gil was leuk, de cake bleef goed staan, en de burst was aardig groot. De groene palms (peony's of wat het ook is) met de zilveren palm-pistil waren mooi en groot vergeleken met de prijs en de grootte van de cake.

Echter, er ontplofte wel een schot in de tube, waardoor een soort mine effect ontstond. Gelukkig ontplofte de cake niet, en had ik mijn beschermbril op.

De conclusie, leuke cake, maar misschien moet er wat beter naar de veiligheid worden gekeken. Ik zal later een filmpje plaatsen (met mobiel gefilmd door vrienden) waarin het te zien is.

Genoten van de cake, mooie kleuren en lekker fluit alleen hier ook een probleem. Stopte na een paar schoten. Maar in een emmer water gegooid.

ik vond het een goede cake alleen ook hier bij mij waren er wat problemen de eerste 2 schoten gingen wel de lucht in maar is nooit een effect uit gekomen maar verder geen problemen en vond ik voor het geld het een prima cake

Erg leuke cake hoor. Inderdaad wel de opmerking dat het allereerste schot alleen floot maar daarna niet knalde. Gelukkig regende het, zodat dit soort weigeraars onschadelijk worden gemaakt, maar dergelijke bombettes die niet knallen horen natuurlijk niet! De andere acht schoten waren wel zeer de moeite waard! Kleur groen helaas een beetje flets, maar de knal was uitstekend en de boeketten ook erg groot. Mooie blinkers en het schriele fluitje maakt het lekker af.

Ook hier viel op dat de fluiters niet altijd over gingen in een boeket. De bombettes kwamen regelmatig weer onontploft naar beneden.

Hier gingen alle schoten gelukkig goed. Ik vond alleen dat er soms erg veel tijd tussen twee schoten zat, maar verder vond ik hem erg leuk.

Ook hetzelfde hier, pot viel om of er knalde iets in de tube ofzo? En toen 3 schoten over de grond recht richting ons, een bombette ging tegen mijn broer aan die hem wegsloeg, de andere tussen de auto's door richting de berging deur, brandvlekken zitten binnen in huis omdat de deur open stond waar iedereen naar binnen vluchte.
Filmpje volgt later.

Ook hier een aantal niet ontplofte fluiters. Ik weet nu ook weer waarom ik geen Zena fan ben, die hebben dit net ff te vaak naar mijn smaak.

Ik vond dit echt een machtige cake! Zeer grote boeketten. Maar zoals eerder werd gezegt, ook ik had last van fluiters ie niet afgingen. Jammer, en gevaarlijk.

Heb deze ook gehad, erg dikke cake! Helaas uit elkaar geknalt waardoor een gevaarlijke situatie ontstond .. Kijk het filmpje maar.

Zo, dat zag er niet best uit! Ik vind het toch opvallend dat bij meerdere Zena potten toch wel regelmatig voorkomt. Heb het zelf ook gehad met de Ghost Song van Herlat

hoe minder schoten er in een cake zitten, hoe meer kans je hebt dat het blokje omvalt...
kzet ze zelf altijd vast.
ik vond het een top blokje!

Wat ik als tip kan geven is zet het tussen 2 stenen neer.
Het komt meestal door de wind dat een cake omvalt.

Het is levensgevaarlijk, heb het zelf ook al een keer meegemaakt.
( Daarbij zijn die vliegende bijtjes ook gevaarlijk)

Gister weer geen best beeld bij dit potje gekregen. De rechter ging prima en was mooi, maar bij de linker was de stijglading uit een babypijltje gehaald. De bombettes kwamen niet hoger dan kniehoogte en als ze hoger kwamen ging de bombette niet af. Ik hoop niet dat dit productie van 2013 is want dan zou er niks verbeterd zijn...

Hier het filmpje per twee mooist in HD:

Back
Bovenaan