Pryzm

Qua losse cakes tegenvaller van de avond. Heb deze na 12 per 2 geschoten. Had deze in een doorlont projectje voorafgegaan door de fading stars van evo en gevolgd door de venom box van vwm. Deze cake haalde het niveau van deze serie helemaal onderuit. Volgend jaar geen vuurwerktotaal meer voor mij

Qua losse cakes tegenvaller van de avond. Heb deze na 12 per 2 geschoten. Had deze in een doorlont projectje voorafgegaan door de fading stars van evo en gevolgd door de venom box van vwm. Deze cake haalde het niveau van deze serie helemaal onderuit. Volgend jaar geen vuurwerktotaal meer voor mij

Niet meer van vuurwerktotaal gehad? De rest was echt top. Dit was de enigste mindere die ik had

Dit was de grootste tegenvaller van gisteravond. Kleuren waren niet fel en de willows zijn wel heel erg mager.

Niet meer van vuurwerktotaal gehad? De rest was echt top. Dit was de enigste mindere die ik had

Alleen nog de Gold Rush, op zich prima effecten maar die schoot te hoog. Vorig jaar viel vuurwerktotaal over het geheel gezien ook al tegen. Dit jaar ook niet al te best bevallen dus volgend jaar maar een keer overslaan

Hij leek totaal niet op de film? Zat er met verbazing naar te kijken iig.
Hij moest na de Fading Stars bij mij aansluiten, maar hij paste er eigenlijk niet bij zoals ik bedoeld had.

vergelijk bovenstaand filmpje met de productiefilm dan zijn de overeenkomsten minimaal. Het idee was prachtig maar de uitvoering teleurstellend. Hopelijk kan VWT de cake verbeteren, waardoor hij in 2018 wel klopt.

Heb overwogen deze er bij te pakken in de losse verkoop.. Blij dat ik dat niet heb gedaan gezien de filmpjes/reacties.
Wel zonde want op de China film is het wel een hele mooie vind ik.

Magertjes. Overwogen zelf te kopen maar gelukkig niet gedaan. Een van de andere 'aanwezigen' had 'm wel aangeschaft:

Hier helaas dezelfde ervaringen, kleine en slordige effecten. Erg jammer, zag er veelbelovend uit. Dat kan VWT beter.

Niet lekker op film ook overigens

Precies de reden waarom ik vrijwel nooit nieuwe producten koop...
Zonde dat deze veel belovende cake bij veel van jullie tegen viel...

Die valt inderdaad wel tegen zeg, erg jammer om te zien. Achteraf gelukkig niet zelf aangeschaft dus.

Back
Bovenaan