Proxplosion, SRPYRO, Pryme zijn aantal voor mij onbekende merken! Iemand tips?

Wat is jullie top 3 van SRPYRO?
Mijn absolute favoriet is de hypernova. Alleen maar 30mm, 1.3G en verschillende shapes. Echt niet normaal wat een klappen van deze bak af komen. Ook de andere mixed shape bakken zijn om te smullen. Supercharged en Cyber King heb ik zelf nog niet geschoten, dus die komen dit jaar sowieso in de straat. Met de i-shape 30mm bakken is echt helemaal niks mis, maar ik zou tot deze top 5 komen.

Hypernova
Cyber King
Tiny Titan
Supercharged
Leviathan

Had ook 2 Pro Xplosion items. De nitro en.... Kom even niet op de naam.
Maar ik vond ze ook tegenvallen en al helemaal voor bijna 50e per cake 😔

1.4G dan zeker?
Yes. Maar persoonlijk vind ik dat niet mogen/moeten uitmaken. En al helemaal omdat je er vanuit gaat dat een product video enigszins kloppend is.
Kijk , jij en ik en de mensen hier op het forum zijn daar mee bezig. Maar Harry op de hoek van de straat heeft geen idee waar je het nu over hebt 🤣

Yes. Maar persoonlijk vind ik dat niet mogen/moeten uitmaken. En al helemaal omdat je er vanuit gaat dat een product video enigszins kloppend is.
Kijk , jij en ik en de mensen hier op het forum zijn daar mee bezig. Maar Harry op de hoek van de straat heeft geen idee waar je het nu over hebt 🤣

De video moet inderdaad tonen hoe die in de straat zou zijn.

Het is aannemelijk dat er altijd verschil zal blijven tussen die 2 classificaties! Het wordt niet voor niets apart geclassificeerd! Afgaande op de productvideos houdt ik er altijd wel rekening mee dat het in het echt wat minder kan zijn! Maar ik vond het niveau van een aantal nederlandse producten zelfs voor 1.4 ondermaats! Daar had toch wel wat meer uitgehaald kunnen worden! Ik zag bijvoorbeeld die vergelijkingsvideos van Dynamite 1.4 en 1.3, het verschil was echt verbluffend!

Ik ben persoonlijk van mening dat in het geval dat er van een product verschillende uitvoeringen bestaan, in dit geval 1.3G en 1.4G uitvoeringen, duidelijk moet zijn welk product het betreft bij een productvideo. Als je 1.3G filmpjes gebruikt bij 1.4G producten zou je het zelfs misleiding mogen noemen.

Ik ben persoonlijk van mening dat in het geval dat er van een product verschillende uitvoeringen bestaan, in dit geval 1.3G en 1.4G uitvoeringen, duidelijk moet zijn welk product het betreft bij een productvideo. Als je 1.3G filmpjes gebruikt bij 1.4G producten zou je het zelfs misleiding mogen noemen.

Dit inderdaad. Verschil tussen uitvoering is ook logisch te verklaren aan de hand van de classificatie, maar een video zou een goed beeld moeten geven...

Uiteraard zit er een verschil in classificatie, je weet dat je minder burst en spreiding kan verwachten in 1.4. Als we het hebben over Pro Xplosion 1.4 dan is de uitvoering echt ondermaats, ook al is het 1.4 hier valt qua uitvoering van de effecten meer uit te halen en dit is combinatie met filmpjes (waar de uitvoering wel op orde leek).. geen eerlijk beeld.. maar ach eigenlijk is dit niet nieuw helaas.
"1.3 for president!" :blink:

Back
Bovenaan