Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is jullie top 3 van SRPYRO?
Pro Xplosion 1.4G niet nemen, was kwalitatief echt slecht! Als je zeker bent van de 1.3G versie dan kan je het wel halen. Prima effecten maar uitvoering echt bar en bar slecht! Cafferata hè…
Er bestaat geen top 3 bij mij met SRPYRO, wordt eerder een top 30...Wat is jullie top 3 van SRPYRO?
Mijn absolute favoriet is de hypernova. Alleen maar 30mm, 1.3G en verschillende shapes. Echt niet normaal wat een klappen van deze bak af komen. Ook de andere mixed shape bakken zijn om te smullen. Supercharged en Cyber King heb ik zelf nog niet geschoten, dus die komen dit jaar sowieso in de straat. Met de i-shape 30mm bakken is echt helemaal niks mis, maar ik zou tot deze top 5 komen.Wat is jullie top 3 van SRPYRO?
1.4G dan zeker?Had ook 2 Pro Xplosion items. De nitro en.... Kom even niet op de naam.
Maar ik vond ze ook tegenvallen en al helemaal voor bijna 50e per cake![]()
Yes. Maar persoonlijk vind ik dat niet mogen/moeten uitmaken. En al helemaal omdat je er vanuit gaat dat een product video enigszins kloppend is.1.4G dan zeker?
Yes. Maar persoonlijk vind ik dat niet mogen/moeten uitmaken. En al helemaal omdat je er vanuit gaat dat een product video enigszins kloppend is.
Kijk , jij en ik en de mensen hier op het forum zijn daar mee bezig. Maar Harry op de hoek van de straat heeft geen idee waar je het nu over hebt![]()
Ik ben persoonlijk van mening dat in het geval dat er van een product verschillende uitvoeringen bestaan, in dit geval 1.3G en 1.4G uitvoeringen, duidelijk moet zijn welk product het betreft bij een productvideo. Als je 1.3G filmpjes gebruikt bij 1.4G producten zou je het zelfs misleiding mogen noemen.Yes. Maar persoonlijk vind ik dat niet mogen/moeten uitmaken. En al helemaal omdat je er vanuit gaat dat een product video enigszins kloppend is.
Kijk , jij en ik en de mensen hier op het forum zijn daar mee bezig. Maar Harry op de hoek van de straat heeft geen idee waar je het nu over hebt![]()
Ik ben persoonlijk van mening dat in het geval dat er van een product verschillende uitvoeringen bestaan, in dit geval 1.3G en 1.4G uitvoeringen, duidelijk moet zijn welk product het betreft bij een productvideo. Als je 1.3G filmpjes gebruikt bij 1.4G producten zou je het zelfs misleiding mogen noemen.